Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Mi van, ha az ügyfél rossz...

Taizun kérdése:

Mi van, ha az ügyfél rossz adatokat adott meg a számlánál?

Figyelt kérdés

Magánszemélyről van szó, akinek igazából nincs szüksége a számlára, de én szerettem volna adni. Utólag derült ki, hogy rossz adatokat adott meg (lol). Ilyenkor mi a teendő? A NAV lecsekkolhatja, hogy valósak-e az adatok?

A szituáció bizarr, dehát nem tehetek róla.😅



2021. márc. 4. 09:35
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
#10 - nagyrészt igazad van, de azért annyit javítanék, hogy egyéni vállalkozónak sincs adóazonosító száma, adószáma van, ami azért picit más.
2021. márc. 4. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
Mármint a #9-nek szólt a válaszom, bocsi.
2021. márc. 4. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:

Akkor még egyszer:


Magánszemélyeket adóazonosító jelük alapján tarta nyilván az adóhatóság, míg a vállalkozásokat/egyéni vállalkozókat adószámuk alapján.


Az egyéni vállalkozó személynek van adóazonosító jele (magánszemélyként) és van adószáma is, ha vállalkozási tevékenységet folytat.

Az egyéni vállalkozásával kapcsolatban kizárólag az adószámát használja.

2021. márc. 4. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
... és magánszemély esetén nem kell az adóazonosító jelet feltüntetni a számlán, jobban mondva "TILOS"!
2021. márc. 4. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!