Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Online javított adóbevallás...

Online javított adóbevallás után miért küldték el még egyszer a hibalistát?

Figyelt kérdés
Állandóan lefagyott a nav oldala, nem tudtam időben javítani az adóbevallásom. Küldtek 16-án egy hibalistát, hogy javítsam e-papíron. Egy bankszámlaszámot kértek meg a terhességem 91. napjának a dátumát. Leadtam 17-én, 19-én visszaigazolták, hogy megkapták, erre 20-án ugyanezekről a hibákról küldtek még egy listát, az ma érkezett meg postán. De nem szó szerint ugyanaz a levél, úgyhogy nem még egyszer az előző levelet küldték el véletlen. Próbáltam felhívni őket, de kell hozzá csináltatni valami ügyfél azonosító kódot, hogy tudjak beszélni velük. Nem értem, hogy mi lehetett a baj az előző e-papíros válaszommal. Arra nem is reagáltak semmit, hogy az miért nem jó, csak azt írták, hogy ezt és ezt a hibát találták az adóbevallásomban. Valaki tudna segíteni? Ez a papírozós ügyintézés nekem felér egy kínzással, nagyon túl lennék már rajta.
2023. jún. 27. 16:16
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!