Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Miben különbözik az államházta...

Miben különbözik az államháztartásoknak a könyvelése a vállalkozásokétól?

Figyelt kérdés
Milyen végzettség és tapasztalat kell ahhoz, hogy valaki államháztartási szervnél legyen analitikus könyvelő?
2013. júl. 7. 15:23
 1/3 anonim ***** válasza:

Alapvetően közgazdasági szakközép nem árt. Ott kellett tanulni államháztartási és vállalkozói könyvelést is.


A későbbi mérlegképes könyvelői végzettségen (ha el akarod végezni) már szakosodni kell, vagy ez, vagy az. Egyszerre nem tanítják a kettőt. Egy vállalkozóin végzett kollégám közalkalmazottnak ment és kénytelen volt elvégezni az államháztartási mérlegképest is ahhoz, hogy "megtartsák".

2013. júl. 9. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Én közgazgasági szakközépiskolába jártam,nem tanultunk az államháztartások könyveléséről semmit.

Most pénzügy és számvitel szakos hallgató vagyok (végzős) vállalkozási szakirányon, és az érdekelne mennyivel különbözik? Illetve vállalkozási szakirány után mennyire nehéz "beletanulni" az államháztartások könyvelésébe?

Magát a számvitelt imádom, vállalkozásin nagyon jó vagyok.

2013. júl. 28. 20:27
 3/3 anonim ***** válasza:

Sajnos ebben nem tudok segíteni, pedig nekünk közgázon tanították mind a kettőt, sőt érettségi feladat is volt belőle. De már nem emlékszem rá, és azóta (22 éve) nem is foglalkoztam államháztartási könyveléssel.

De hátha valaki más igen...

2013. júl. 29. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.