Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » A lakhatási támogatás megigény...

A lakhatási támogatás megigénylése miatt, miért akarja a főbérlő megemelni a bérleti díjat?

Figyelt kérdés
Tisztelt Mindenki! Először is azzal kezdeném, hogy laikus vagyok teljesen a témában. Sajnos későn kezdtem foglalkozni ezzel a dologgal, ezért a segítségeteket/tanácsotokat szeretném kérni. Adott egy lakás a nagyvárosban, ahol 1 hónapja lakunk a párommal. Mivel a párom pályakezdő, ezért megigényelte a lakhatási támogatást. Esetünkben ez havi 50 ezer forintot jelentene és persze nagy segítséget is, hiszen a lakás amit bérlünk, 95 ezer forint/hó+rezsi. Minden papírforma szerint történt, de csak addig, amíg a tulajdonoshoz nem értünk. Számlát akartunk a lakás bérléséről, ami elengedhetetlen a tánogatás megigényléséhez. Ő ekkor fennhangon közölte, hogy erről nem volt szó és számítsunk arra, hogy ezek után megemeli a díjat, ami egyébként sem olcsó, de a szerződésbe csak 55 ezer forintot írtunk a 95 helyett -gondolom ez is az ő érdeke miatt történt. Mikor megkérdeztem, hogy miért emel, hiszen eddig is adózott utanunk, akkor vérig sértve közölte velem, hogy igenis fizeti utanunk negyedévente az SZJA-t. Akkor ez most hogy is van? Köszönöm előre is a válaszokat! A.

2018. szept. 29. 16:49
1 2
 11/11 A kérdező kommentje:
Igen. A 2. válaszoló sajnos nagyon nincs képben. Gondolom agybeteg, vagy valami hasonló. Ha tudna olvasni, nem beszélt volna itt ilyen balgaságokat. A 95 ezeret, csak azért említettem meg, mert annyit fizetünk valójában. A szerződésben 55 van, nyilván (valakinek nem) én erről szeretnék számlát, de a tulajdonos kitart. Nos, ha valakinek van még olyan infója, ami hasznos lehet, az ne tartsa magában! Köszönöm az eddigi válaszokat!
2018. szept. 30. 10:56
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu