Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ha eleged lenne a CIB Bankból,...

Ha eleged lenne a CIB Bankból, de az Erstébe semmiképpen sem szeretnél átmenni, akkor melyik másikat választanád és miért?

Figyelt kérdés

2019. okt. 5. 12:13
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
0%

“ ujabban egyszeruen nem hagy belepni

azt mondja, nem stimmel a jelszo, pedig - de csak ujabban! - jelszot nem is ker, csak azonositot meg token-kodot”



Sose volt ilyen hibám, egy hiba volt, amit kb 2 hete bejelentettem a telefonos ügyfélszolgálaton és kivizsgálás alatt van


“felhivni keptelenseg oket, ha visszahivast kerek, arrol meg csak munkaidoben lehet szo, amikor nem erek ra, e-mailes kerdesekre meg folyton csak egy sablonszoveggel valaszolnak, aminek az a lenyege, hogy hivjam fel oket - ugyhogy a kor bezarult”

Éjjel szoktam hívni őket, leghosszabb várakozási időm kb 15 perc volt, de mindig felveszik. Visszahívni tényleg csak nappal hívnak


“a bankfiokba se lehet mar elore idopontot foglalni, ugyhogy fel napot ott kell majd toltenem, mire sorra kerulok...” én időpontra szoktam menni (mondjuk legutóbb június körül voltam, sok dolgot kellett aláírjak, ezért mentem időpontra, mert hosszú volt), pedig nem kéne, mert soron kívül mehetnék, olyan kártyám van, de fél napokat akkor se vártam, amikor nem használtam ezt ki, pedig két éve elég sűrűn jártam a nyakukra. Több fiókban is. Sőt volt olyan, hogy az én hosszú papírmunkám miatt a fiókvezető beült a másik pultna, hogy a többi ügyfélnek ne kelljen várni.


Te inkább csak drámázol.... cib és a netbankja/alkalmazása is a legjobbak közt van ma magyar viszonylatban


De nyílván szived joga váltani, de legalább ne mondvacsinált dolgokon hisztizz

2019. okt. 6. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
52%
lol, azért az erős h a cib a legjobbak között van ma magyarországon :DDDDD a netbankjáról nem tudok nyilatkozni, de a bank, hát... ha szerinted ez a legjobb, akkor nem tudom melyik lehet a rossz :)
2019. okt. 6. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:

"a netbankja/alkalmazása is a legjobbak közt van ma magyar viszonylatban"

Ezt honnan veszed?

2019. okt. 6. 15:16
 14/20 A kérdező kommentje:

"Sose volt ilyen hibám, egy hiba volt, amit kb 2 hete bejelentettem a telefonos ügyfélszolgálaton és kivizsgálás alatt van"

Erről beszélek. Tehát 1) éjjel nem hagynak aludni, hanem akkor kell telefonálnod, mert te is tudod, hogy nappal reménytelenül sokat kell várni, hogy felvegyék 2) még így is negyedórányi telefonálási díjadba kerül, hogy felvegyék, mert még egy ingyenes számuk sincs, ráadásul 3) két hétig nem történik semmi. Szerintem ez nem kiszolgálás. Cserébe azért, hogy száz éve náluk tartom a millióimat.

2019. okt. 6. 15:24
 15/20 anonim ***** válasza:
32%

Kérdező

Éjjel telefonálok, mert vállalkozó vagyok és home officeban dolgozom és úgyis éjjel vagyok ébren. Nappal kellett várnom pár alkalommal, de max 10-15 percet, tekintve, hogy normális telefon előfizetésem van, nem került pénzbe, de mint említettem vissza is hívnak. Emellett 30 napjuk van választ adni , és nem írtam, hogy az elmúlt 2 hétben kaptam-e választ (egyébként nem, de a hiba megszünt az új frissítéssel.


De ettől független, ha én szombat éjjel telefonálok, mert gondom van, udvariasan végighallgatnak és hétfő reggel ott a jóváírás a számlámon, az jó ügyintézés. Te itt vinnyogsz a semmin, nincs konkrét megfogható gondod velük, és hidd el, a minimálbéredért semelyik bank ügyfélszolgálata nem fogja kinyalni a popódat.


De én amúgy is érdekesnek találom ezeket a posztokat, kérdéseket, amikor nagy cégek ügyfélszolgálata, mindig kibåsz a kisemberrel, nem mondom, hogy nekem soha nincs gondom sehol senkivel, de ha nem hisztisen, támadólag képsz fel, hanem udvariasan, mosolyogva és türelmesen, és embernek tekinted az ügyfélszolgálatost, akkor az esetek 99%ban megoldják a búbánatod. De ezek szerint ez csak az én tapasztalatom.

De ha te arra akarod pazarolni az életed, hogy órákig, napokig, hetekig agonizálj olyan dolgokon, amik két percet nem érnek, csak hajrá.


De hogy s kérdésre is válaszoljak:

Jó tapasztalataim vannak az pl FHB—->Takarékbank—-> fene se tudja mi most a nevük bankkal is.

2019. okt. 6. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 Wycara válasza:
23%
Magnet, nezz utana, a netbankja zsenialis. Plusz pont h kulfoldi, ami ebben orszagban eleg konoly szenpont. Irtak a raffit, ismeros ott melozik, nem rossz de inkabb a penzesebb, magasabb elvarasokkal biro kozonseg a celcsoport. Ergo, dragabb.
2019. okt. 7. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 A kérdező kommentje:

"nincs konkrét megfogható gondod velük"

De van: hetek óta nem tudok belépni a netbankjukba, nem tudok időpontot foglalni a bankfiókba, többszáz forintot eltelefonáltam már a semmiért, mert negyed óra múlva se vették fel. Hogy csak a legutóbbiakat soroljam. De már egy ideje úgy egyáltalán: nem vagyok megelégedve azzal, ahogyan (nem) informálják az ügyfelüket.


"a minimálbéredért semelyik bank ügyfélszolgálata nem fogja kinyalni a popódat"

Ki mondta, hogy minimálbérről van szó?


"érdekesnek találom ezeket a posztokat, kérdéseket, ... ha nem hisztisen, támadólag képsz fel, hanem udvariasan, mosolyogva és türelmesen, és embernek tekinted az ügyfélszolgálatost, akkor az esetek 99%ban megoldják a búbánatod"

Te olyasmiket feltételezel rólam, amiknek semmi alapjuk, ráadásul semmi közük a valósághoz. És: ha el sem jutok az ügyfélszolgálatosig, akkor mégis hogy oldják meg (bármennyire is embernek nézem őket)?


"ha te arra akarod pazarolni az életed, hogy órákig, napokig, hetekig agonizálj olyan dolgokon, amik két percet nem érnek, csak hajrá"

:D Miről beszélsz? Pár perc időbefektetéssel feltettem itt egy kérdést, hátha kapok olyan válaszokat, mint pl. az előző. Már megérte. Ennyi. Te meg lapozzál.

2019. okt. 7. 19:25
 18/20 anonim ***** válasza:
23%
Ha fontos a jó mobilos app akkor Gránit
2019. okt. 7. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
100%
A Revolut NEM BANK, hanem fintech cég. Nézz már utána a bank definíciójának... (nem azt mondom hogy nem jó a Revolut, de NEM. BANK.)
2019. okt. 12. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
100%

Jajj, hagyjuk már ezt az állandó Revolutozást! Jó dolog a Revolut, de nem mindenre, legfőképpen nem arra, hogy náluk tartson az ember többmillió forintot. Pontosan azért, mert nem bank - ahogy előttem szóló is megjegyezte. Jó a revolut/transferwise/n26/akármi, de nem bankok, nem erre lettek kitalálva és nem is erre használják őket az emberek.

Amíg minden rendben van, addig jók, de amint gond van hívogathatod az ügyfélszolgálatot, írhatsz nekik, könyöröghetsz, hogy oldják fel a zárolást a számládról, de nem tudsz bemenni és az "asztalra csapni" (kivéve Transferwise) és nem mehetsz reklamálni a magyar pénzügyi felügyelethez és ha esetleg csődbe mennek (megintcsak kivéve transferwise), akkor szomorkodhatsz, sokminden mást nem tudsz tenni. És a lényeg: nem nagy összegek tárolására vannak, nem jók folyószámla helyett.

2019. okt. 12. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!