Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » S. O. S Erste bank probléma....

S. O. S Erste bank probléma. Ilyen esetben, mi a teendő?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Hétvégén nem volt kábel értem, és mobil netről léptem be,apu bankszámlájára.A mobiltelefonomal,és operamini böngészővel.Át akartam utalni,ami sikerült is. Viszont előtte az az üzenet fogadott aminek az alján az ált, hogy folytatom a törlesztés.Fel nagyítottam a mobil kijelzoőjét,de nem láttam X-jelet, amivel az ilyen "ablakokat" be lehet zárni.Láttam balra ennek az üzenetnek a sarkában egy ferde vonal szerűt arra nyomtam. De semmiképpen nem a folytatom a törlesztés gombra, azt igyekeztem elkerülni. Mivel a mostani helyzetben csődbe mennénk, ha le vonogatnák a törlesztést. Mi lenne a megoldás? Hogyan lehetne erről meggyőződni, hogy nem fogják 15-én lévő ni? Kérem szépen segítsetek!

2020. márc. 30. 08:11
 1/3 anonim ***** válasza:
Hívd fel a bankot.
2020. márc. 30. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Az csak egy opció, hogy ha akarod, folytathatod. Ha nem nyomtál rá, nem fogják vonni. De telefonon megmondják, hogy mi a helyzet.
2020. márc. 30. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Valószínűleg nem egy popup fog téged hitelesen azonosítóval nyilatkoztatni.
2020. márc. 30. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!