Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Elektromos autóra érdemes...

Elektromos autóra érdemes hitelt felvenni?

Figyelt kérdés

Diák vagyok, fontos az autó, mert agglomerációból járok a belvárosba.

Havi szinten 60-80 ezer ft körül költök parkolásra és üzemanyagra.

Napi max 100-120km-t megyek.


Jelenleg kb 1 millió ft-ot ér az autóm, van mellé még 2 millió ft-om.

Havi passzív jövedelmem nem sok, de az autót fenn tudtam tartani eddig is.


Arra gondoltam, veszek fel 1,5-2 millió ft-ot 2 évre, annak havi 70-80 körül van a törlesztője.


Így ugyan annyiba fog kerülni az autózás, de cserébe van egy 5 millió ft környéki zöld rendszámos autóm, amit valószínű szervízelnem sem kell annyit, mint bármilyen 8-10 éves robbanó motoros jarművet.


2 év után lejár a hitel és onnantól nincs költsége az utazásomnak.


2020. nov. 2. 06:54
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
76%

ez így eléggé le van egyszerűsítve. nagyon nagy kérdés, hogy milyen autóban gondolkodsz, meg hogyan tudnád tölteni.


5-6 millió környékén vagy olyan autót veszel, ami rizikós, hogy tökéletes állapotú-e, vagy olyat, ami nem tudja minden körülmények között a 100-120 km-t(például télen).


én például most egy bmw i3-at vettem 5 millióért, de egy olyan példányt, ami így a kínálat alja volt, tehát sejtettem, kell még hozzá pénz, és igen, még egy milliót ráköltöttem, mostmár majdnem tökéletes.


előtte Opel Amperám volt. na arra 2 évig én tényleg csak éves kötelező szervízre költöttem 30-30ezret, viszont arra meg kitudja, meddig lesz érvényes az ingyenes parkolás. pletykák vannak róla, évek óta tervezetben van a szigorítás Budapesten.

2020. nov. 2. 07:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
54%