Rosszul csináltam?

Figyelt kérdés
Kb. 45 perccel ezelőtt utaltam át SmartBankon keresztül pénzt a PayPal-ra. A kedvezményezett nevéhez beírtam, amit kellett, illetve megadtam a feltűntetett számlaszámot is, ahová utalni kell, ami egyébként magyarországi UniCredit bankos számlaszám. Viszont a közlemény rovatot üresen hagytam. Most visszagondolva talán oda kellett volna beírni az azonosítót. Utalás azonosítója, vagy nem tudom, hogy mi volt a pontos neve, betűkből és számokból állt, viszonylag hosszú volt. Akkor nem volt számomra egyértelmű, hogy azt be kell-e írni a közleménybe, így nem írtam be. Talán be kellett volna. A UniCredit bank anélkül is tudni fogja, hogy miért érkezett hozzá az összeg, amit küldtem, meg hogy mit kell azzal csinálni? A pénz még nem érkezett meg a PayPal-ra.

2022. jan. 20. 21:47
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
73%

Szanom az olyanokat akik egy egyszeru how to do nem tudnak lekovetni. Vilagosan le van irva hogyan kell utalni paypalra..


Mit gondolsz a pp honnan a rakbol fogja tudni hogy kinek a szamlajan kell jovairni az osszeget?

2022. jan. 20. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
64%
Azonosítód nélkül nem ér célba, hívd fel a bankodat most, hátha még törölhető az utalás
2022. jan. 20. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:
Akkor elnyelik a pénzt, aztán kész?
2022. jan. 20. 21:54
 4/18 A kérdező kommentje:
Vissza kell utalják nekem akkor, mert nem tudják mihez kötni.
2022. jan. 20. 21:54
 5/18 A kérdező kommentje:
Írok levelet a UniCredit banknak. Ezesetben hátha visszaadják a pénzt, mást nem tudok csinálni.
2022. jan. 20. 22:03
 6/18 anonim ***** válasza:
64%
Ne írj! MOST hívd fel az ügyfélszolgálatot
2022. jan. 20. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 A kérdező kommentje:
Megtaláltam az azonosítót, amit be kellett volna írni, elküldöm a banknak, hátha tudják orvosolni. A pénz már beérkezett, nem tudom visszamondani.
2022. jan. 20. 22:10
 8/18 A kérdező kommentje:
Írtam levelet az ügyfélszolgálatra, beleírtam minden apró részletet, meg az azonosítót is, amit nem írtam le. Meg is kapta a rendszerük, majd válaszolnak, hogy miként lehet orvosolni a problémát.
2022. jan. 20. 23:07
 9/18 anonim ***** válasza:
77%
Fel kellett volna hivnod. 024 ugyfelszolgalat van. Vagy ha elhagyod a bankkartyad akkor is levelet irsz? Jezusom.
2022. jan. 20. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 A kérdező kommentje:
Kit kellett volna felhívnom? A pénz már beérkezett, nem hiszem, hogy ilyen dologgal kapcsolatban majd az ügyfélszolgálaton megadják a választ, meg orvosolják is egyben éjszaka. Meg diktálgassam neki az azonosítószámot, ami összeköt a PayPal-lal? Ugyan már! Ha elhagyom a kártyám, az pedig más, akkor nyilván felhívom a saját bankomat. De az jóval egyszerűbb dolog.
2022. jan. 20. 23:44
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!