Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Valaki valami ötlet? Nagyon...

Valaki valami ötlet? Nagyon nagyon fontos!

Figyelt kérdés
Szóval, a helyzet a következő. A tegnapi nap folyamán rendeltem egy brit (e2watches.co.uk) weboldalról egy órát, nem éppen olcsót,70ezer forintos órát, unokaöcsémnek ballagásra. Direkt megnéztem a weboldalt, hogy vannak-e elérhetőségei és vannak (utca stb. telszám nincs, e-mail lehet velük kommunikálni). Át is néztem az oldalt és valóban megbízhatónak tűnik (e2watches. Co. Uk). Tehát, tegnap megrendeltem az órát, megadtam az adataimat, fizetésnél pedig kiírták hogy külföldi szállításhoz itt bankkártyával kell fizetnem. Át is vittek egy weboldalra, ami megbízható. Nem annak tűnik, hanem ez tényleg az volt! Oké, hát megadtam az adataim és a tranzakció végén kiírta hogy completed. Oké. Kaptam is az órás weboldalról egy visszaigazoló mailt, hogy minden rendben van. VISZONT! Ma reggel 8-kor kaptam egy mail-t, hogy "Status changed:cancelled. Please order again with another card". Na mondom, biztos elírtam valamit, elvégre annyi adat van egy bankkártyához. De úgy érzem, hogy nem írtam el semmit. A netbankban megnéztem, hogy akkor a pénzemet levették-e így. ÉS LEVETTÉK! Emberek, ezt nem hiszem el. El nem tudom mondani, hogy kapartam össze ennyi pénzt és így átb***tak. Írtam nekik egy mailt, hogy küldjék vissza a pénzem, mert ha nem, akkor jogi úton fogom őket felkeresni. Szerintetek mi a teendő ilyenkor? (70200 ft volt szállítással együtt, a bank pedig 69 999 ft-ot ír, mint átutalást. Angol fontról váltott át a rendszer, de szerintem nem ez a probléma. Válaszokban kíméljetek a "de jól megy;gratulálok"-hoz hasonlóakhoz. Több hónapig raktam félre.

2012. máj. 11. 15:50
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
87%
Bemész a bankba, vagy felhívod őket, és elmondod, mi történt. A bankkártyás fizetés esetében a bankok és a kártyatársaságok visszaterhelhetik az összeget (chargeback), amennyiben a terméket, szolgáltatást nem kaptad meg. Sokan így kaptuk vissza pl. a Malév jegyek árát is.
2012. máj. 11. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Na akkor ezt meg is próbálom köszi.
2012. máj. 11. 16:20
 3/13 kiflitolvaj ***** válasza:
Én is jártam így, több nap volt, mire jováírta a bank. Nyugodj meg, nem húztak le.
2012. máj. 11. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
Most beszéltem az Erstével,és nem tudják jóváírni,mert sikeres tranzakcióként van náluk rögzítve.Letiltottam a kártyámat.Feljelentést fogok azthiszem tenni ismeretlen tettes ellen.Várom a további ötleteket ettől függetlenül.
2012. máj. 11. 17:20
 5/13 kiflitolvaj ***** válasza:
Az Erste sem látja még ilyenkor a jóváírásod. Nekem egy amerikai oldalnál volt hasonló, törölték a rendelésem, majd kb. egy héttel később vezették vissza a pénzem a számlámra. Paypalon keresztül fizettél, vagy egyéb fizető oldalra irányított? Csak azért kérdezem, mert ha paypalon keresztül történt, akkor semmi esetre sem bukhatod el a pénzt, de amúgy sem tartom valószínűnek.
2012. máj. 11. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Nem PayPal-on sajnos,sagepay.com-on keresztül.A feljelentést már megtettem,ezt nem lehet hagyni.Még ennek a SagePay-nek írok,hogy mi-hogy volt,hátha. a rendőrségen mondták,hogy kicsi az esélye hogy visszakapjam a pénzem.
2012. máj. 11. 19:52
 7/13 A kérdező kommentje:
egyébként persze jó lenne,ha 1 héttel később kapnám meg,de egész egyszerűen nem válaszolnak.Csak az e-mail cím az egyetlen elérhetőségük..
2012. máj. 11. 19:54
 8/13 kiflitolvaj ***** válasza:
Refund can take up to 30 days to process. Ezt írják az oldalon, úgyhogy lehet, hogy egy hónap lesz, nem egy hét. Mikor írtál nekik mailt? FAQ-ban ott van, hogy ha 5 napig nem válaszolnak, akkor írj nekik újra. A te esetedben szerintem az lehetett, hogy majdnem egyszerre rendelted meg valakivel az utolsó darabot, de a valaki egy kicsit gyorsabb volt, így a te rendelésedet törölték, de tényleg eltart egy darabig, mire visszavezetik a pénzt a számládra. A bankod pedig nyilván csak a sikeres vásárlást látja, de ez ebben az esetben nem jelent semmit.
2012. máj. 11. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:
A bank azt mondta,hogy látják,hogy sikeresen elutaltam 69 999 ft-ot,ők ezt nem tudják visszavezetni hozzám.A brit weboldal péntek reggel küldte az e-mailt,hogy törölték a rendelést,délután írtam is választ.Azóta még1x írtam nekik,de semmi.24 órán belül szoktak válaszolni elvileg.Jó lenne ha visszautalnák,felőlem 1 hónap múlva is mind1,de nem válaszolnak,a pénzemet benyelték,visszautalni nem utalták és érdekes módon már mire megérkezett a pénz,a rendelésemet másnapra törölték.Na azért... Ja,és a rendelés visszaigazolása meg az hogy már másnap reggel törölték a rendelésemet,ezeket olyan rohadt gyorsan meg tudták csinálni.De válaszolni,vagy a pénzt visszautalni,na azt aztán nem.Még arra tudok gondolni,hogy 70200 helyett 69999ft-ot küldött a bank,mert így váltotta át valahogy a rendszer,én így látom a számlatörténetnél.
2012. máj. 12. 20:50
 10/13 kiflitolvaj ***** válasza:
A rendelés rögzítése és törlése általában automata üzenet, várd meg a hétfőt, szerintem akkor válaszolnak. A két ár közti különbség pedig azért van, mert az oldal nem a te bankod aktuális árfolyamán váltotta át, de mivel fontban fizettél, így az biztos, hogy jó. Az akkori közép árfolyam az ersténél ennyi volt.
2012. máj. 12. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!