Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Ha a Biztosító jóval kevesebb,...

Ypszilon1980 kérdése:

Ha a Biztosító jóval kevesebb, mint 30 napon belül akar egy biztosítást felmondani, akkor mi a teendő?

Figyelt kérdés

Előtte nem értesítettek,ez egy évenként megújuló nem életbiztosítás.Elmaradásom sosem volt,szabályt nem szegtem meg,de egyébként nem is indokolták meg.

A biztosítási feltételek szerint ezt 30 nappal az évforduló előtt kell megtenniük,de 20án kaptam meg a levelet,13án adták postára,tehát eleve elkéstek vele,január elsejével meg már megszűnik.Ilyenkor mi a helyzet?



2019. dec. 21. 10:48
 1/2 anonim ***** válasza:
70%
Ezt nem teheti meg. Ha megtartanád, válaszolj nekik, hogy ezt nem tartod elfogadhatónak. Szerintem írj az ügyfélszolgálatra e-mailt vagy faxot, levelezéssel nem sokra mész. Esetleg említsd meg, hogy szándékodban áll az MNB-hez fordulni, mint felügyeleti szervhez...
2019. dec. 22. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Köszi a választ. Igen, ebben igazad van, küldtem panasz email-t, meg adtak egy konkrét emailt is, hogy oda is írjak, csakhogy az a probléma, hogy ezt ők kategorikusan jelentették ki, nem szándékról van szó. Ugye az évből van még 3 munkanap, esélytelen, hogy akármi el legyen intézve ennyi idő alatt, január 1-től meg megszűnik. Panasz kivizsgálása 30 nap......, email-re válaszadási idő 15 nap...

Mi van olyankor, ha megszűnik, de utólag kiderül, hogy nem szűnhetett volna meg? Egyébként ez a módozat már nem köthető náluk újonnan.

2019. dec. 22. 09:49

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!