Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Elköltöztünk és a NAV éppen...

Elköltöztünk és a NAV éppen utána küldte az idei TB csekkjeimet, viszont az új lakó volt kedves kidobni a levelet?

Figyelt kérdés
E-mailben kérhetek új csekkeket az új címre vagy be kell mennem személyesen? Vajon kérni fognak lakcímkártyát (mert az még nincs az új címről)?
2013. jún. 3. 22:37
 1/5 anonim ***** válasza:
77%
Nem kell lakcímkártya, ha ezt csak postázási címnek akarod használni. Hívd fel őket telefonon és úgy kérj segítséget.
2013. jún. 4. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nem kell csekk, utalhatod is a pénzt a Navnak. Szabad.
2013. jún. 4. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Vagy bemehetsz akármelyik kirendeltségbe és adnak csekkeket.
2013. jún. 6. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Menj be az ügyfélszolgálatra és ott adnak csekket,

ha kell

2014. febr. 3. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Valószínűleg kérheted postai úton is, hogy küldjék

meg a csekkeket újra-

2014. febr. 3. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!