Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tehetek, ha egy tőlem pár...

Mit tehetek, ha egy tőlem pár napja megvásárolt kifogástalan termék miatt problémázik a vásárló?

Figyelt kérdés
Pár napja vásároltak tőlem egy telefont használtan, aminek semmi baja nem volt, csere miatt hirdettem meg. Teljesen korrekt volt a hirdetés, kipróbálta, akkor még tökéletesen működött. Majd fenyegetőzve ír nekem, hogy én átvertem őt, és hogy ez meg az lesz. Mi van, ha vízbe ejtette, és most velem szórakozik, hogy én vagyok a hibás?

2019. aug. 19. 19:17
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
70%

#10

A kérdező kérdésére kell válaszolni a megadott információk alapján, nem pedig fikciókat gyártani arról, hogy miként történt az adás-vétel vagy miről tudott a kérdező.


Leírta teljesen tisztán és érthetően, hogy NEM Volt hibája a telefonnak mikor meghirdette, ahogy azt is, hogy a vevő eljött személyesen és kipróbálta. Ez nem a bíróság, hogy már a kérdésben is hazudjon - semmi értelme nem lenne, hiszen saját magának gyűjt információt, miért hazudna...


"Az is homályos, hogy mi a hibája a telefonnak - mire hivatkozik a vevő - mert ugyebár arról sem írtál semmit."

Teljesen irreleváns a kérdés szempontjából.


"Meg azt se tudjuk, mennyit fizetett a vevő. "

Ez meg még inkább lényegtelen. Egy 10e forintos telefontól ugyan úgy elvárható, hogy működjenek a funkciói mint egy 100e forintos telefontól. És a leírás alapján ki lett próbálva...


Magánszemély, használt termék eladás, személyes átvétel, személyes kipróbálás. Semmit nem csinál sem a vatera se senki más. Nem is teheti meg, hiszen minden teljesen legális. Az, hogy 2-3 nap után egy ki tudja mennyi idős használt termék elromlik az pech. Aki ezt nem vállalja annak ott vannak az új telefonok raklapszám a boltokban.


"em lehet állást foglalni, kinek mit kellene tennie."

Nem is kell állás foglalni. Válaszolni kell a kérdező kérdésére. A kérdése az volt, hogyha ő mindent korrektül csinált akkor mit tehet, ha a vevő fenyegetőzik. Erre megkapta a választ, hogy ne tegyen semmit, mert nincs semmilyen kötelessége. pont.

2019. aug. 20. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:

Egyébként köszönöm szépen, pontosan erről volt szó, nem teóriákat kell gyártani, hanem hogy akkor még konkrétabban megfogalmazva a kérdést: milyen jogon fenyegetőzhet az, aki megvett egy hibátlan készüléket, majd egyszer csak "véééletlen" nem működik már, és csak annyit ír, hogy nincs se kép, se hang.


Honnan tudjam, hogy az az én hibám lenne?

Egyébként facebook Marketplace, de ez mit változtat, hogy lehetne Vatera, vagy Jófogás, vagy akármi.

Köszönöm az utolsó kommentelőnek, aki valóban észrevette mit kérdeztem, és nem a 32. körülményre kell kíváncsinak lenni, hogy majd arról alkosson egy ködös véleményt...

2019. aug. 20. 11:36
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!