Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Más is járt már így telefonszá...

Más is járt már így telefonszámlával, lehet valamit tenni ezügyben?

Figyelt kérdés

Telenornál alap hello data előfizetésem van, ami ugye itthon korlátlan netet, eu n bellül 7.5gb internetet biztosít.

1 hete észak Romániában utaztam, abban a tudatban, hogy eu-s tagállamként minden további nélkül bekapcsolva hagyhatom a mobilnetet. Sajnos a telefon inkább az ukrán hálózatot válaaztotta tudtomon kívül, egy kb 50km-es szakaszon 8 azaz 8mb-ot használt a navi amire a telenor 17000forint plusz költséget számlázott ki az alap díjon felül.

Más is járt már hasonlókép, érdemes reklamálni a szolgáltatónál?

Mindenesetre ez volt az utolsó alkaalom, hogy külföldön automatán hagytam a hálózat választást.



2019. aug. 22. 19:57
 1/6 anonim ***** válasza:
0%
Mondjuk ez egy elég szemét hozzáállás a telenor részéről, hogy ha van egy előfizetésed, akkor egy másfajta net csomagot is enged használni a tudtodon kívül. Szerintem mindenképp megér egy próbálkozást a cégnél, hátha a fenti okból méltányosságból elengedik.
2019. aug. 22. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Nem a Telenor tehet róla, én Vodafone-al jártam meg, bár nem pont ugyanez, csak hasonló.


Külföldön voltam, fogalmam sem volt az effajta telefonos kapcsolódásokról, működésekről, csak azt tudtam, hogy ha van wifi, az jó :-)

Nos, mikor hazajöttem, akkor igen meglepődtem a telefonszámlán, ugyanis a mobilnetet használta a telefonom, hiába volt wifi a szálláson (valamit ki kellett volna kapcsolnom, ezt el is magyarázta a telefonos ügyfélszolgálat. Nekem szerencsém volt, mert jóvá írták, nem kellett kifizetnem, mivel első, egyszeri alkalom volt ésmert TÉNYLEG nem tudtam, eszik vagy isszák ezt a dolgot.

2019. aug. 22. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Ja, lemaradt, kérdező, hogy próbáld meg a Telenor ügyfélszolgálatát felhívni, az úgyis ingyenes saját hálózatból és próbálj meg "boltolni" velük. Kíváncsi lennék az eredményre is... :-)
2019. aug. 22. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

"Sajnáljuk, azonban a jóváírási kérelmének egyedileg sem tudunk eleget tenni.


Cégünk részéről számlázási hiba, mulasztás nem történt."

2019. aug. 29. 13:25
 5/6 anonim ***** válasza:
78%

2-es vagyok, sajnálom. Igen, az én esetem kicsit más (ugyanis bizonyíthatóan volt wifi a szálláson), de azért gondolom, egy próbát megért az a 17 ezer ft.

Nagyon drága tanulópénz és elég nagy szívás - de az biztos, hogy nemcsak Te, hanem ezek után én is oda fogok figyelni, ha Romániában vagy nem EU-s ország környékén járok.


Bár az az igazság, hogy az utóbbi időben rászoktam arra, hogy eleve nincs bekapcsolva a mobilnetem- csak kézi állítással tudom bekapcsolni, ha kell.

2019. aug. 29. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
55%
A feleségemnek a t-mobile-nál elengedték méltányosságból. Elég szemét cég ez a telenor.
2019. aug. 29. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!