Hogyan mondjam vissza a megrendelést?
Figyelt kérdés
Tegnap megrendeltem egy cipőt a playersroombol, viszont ma szülinapom alkalmából kaptam egy ugyan olyat a szüleimtől. Ergo a megrendelt cipőre nincs szükségem. Kaptam már emailt is, hogy felvették a rendelésem. Valamilyen úton-módon vissza tudnám mondani?2019. nov. 17. 22:33
2/9 A kérdező kommentje:
Ez igy nem világos
2019. nov. 17. 22:41
3/9 A kérdező kommentje:
Ha küldök egy e-mailt, akkor nem szállítják ki ugye?
2019. nov. 17. 22:46
5/9 anonim válasza:
Az előző válaszoló linkjeben van, hogy milyen email bv cimen lehet lemondani. De legjobb, ha emailt kuldedz mielőbb és mellette fel is hívod őket higy feleslegesen el se küldjék. Telefon:
06(1)8-000-300
Így nem kell bajlódnod majd a visszaküldésssel.
6/9 anonim válasza:
"Így nem kell bajlódnod majd a visszaküldésssel."
Amit természetesen a vevőnek kell állni.
7/9 anonim válasza:
"Amit természetesen a vevőnek kell állni."
Ha nem veszi át akkor már vissza is van küldve és nem kerül semmibe. Persze jobb ha felhívod őket és lemondod...
8/9 anonim válasza:
Minden válasz le lett pontozva. Ez a sok nethuszár akkor akár le i írhatná, hogy ha minden lehetséges válasz piros kezet ér akkor szerinte mi a helyes?
9/9 anonim válasza:
ha utánvétes a cipő, akkor a futárnál visszamondhatod simán, hogy nem veszed át, csak alá kell írni és megy vissza a boltnak. semmi kültsége nincs. vagy megrendelés törlést kérsz email-en ekresztül, a rendelésszámoddal együtt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!