Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért nem lehet befizetni a...

Miért nem lehet befizetni a Telekom-os számlát az alkalmazáson keresztül?

Figyelt kérdés
Tudom hogy életbe léptek az internetes vásárlást érintő változások, én végre is hajtottam a szükséges lépéseket (telekód változtatás, internetes biztonsági kód beállítása, smartbank alkalmazás frissítése, stb) mégsem tudok interneten számlát befizetni, sikertelen tranzakciót jelez minden alkalommal.
2021. jan. 10. 17:30
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:
Igen, de az OTP-nél most van ez a Telekód változtatás, az Erste-nél nem kell változtatni semmit.
2021. jan. 11. 11:46
 12/13 anonim ***** válasza:
Használd az appot és akkor nem kell baszakodni a telekóddal. Az meg ugyanúgy megy mint más bankoknál.
2021. jan. 11. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 A kérdező kommentje:
De ez az hogy nem megy, nem kapok értesítést a Smartbank alkalmazáson keresztül, hanem rögtön sikertelen tranzakciót jelez.
2021. jan. 11. 12:18
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!