Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Adnátok az eladónak értékelést...

Adnátok az eladónak értékelést, ha katasztrófális volt az adás-vétel, de nagy nehezen megkaptad a terméket?

Figyelt kérdés

pozitív-semleges-negatív értékelés van

Szerintem sokan csak a százalékot nézik meg az eladó neve mellett, meg, hogy van-e negatív értékelése. Ezt az eladót én senkinek se ajánlanám, mindenkit megkímélnék attól, hogy vele üzleteljen. Miattuk adnék egy negatív értékelést, részletes leírással, hogy tudjam jelezni, hogy nagy bajok voltak a tranzakcióval.

Ugyanakkor nagy nehezen elvileg meg fog oldódni az ügy. Az eladó eddigi megnyilvánulásaiból kiindulva, ha adnék ezek után egy negatív értékelést, olyan üzenetet kapnék, hogy felrobbanna a képernyőm. És átérzem, hogy ha az ő helyzetében lennék, nem tetszene, ha lehúznának, hisz végül megoldódott az eset (de mint vevő teljes mértékben úgy érzem, hogy elfogadhatatlan volt a mód, ahogy ez lezajlott).


Szóval vagy negatívot adok, hogy a többi vásárlónak valós képet adhassak és szembenézek az eladó haragjával.

Vagy nem adok értékelést és az eladó tovább árusít majdnem 100%-os értékeléssel.


(Semleges, pozitív adása a történtek elmondásával egyrészt nem lenne őszinte értékelés, mert nem semleges (, pozitív) volt az adás-vétel, hanem katasztrofális. Másrészt, ha leírnám a történteket, ha elolvassa az eladó, tuti rám írna, hogy milyen valótlanságokat állítok róla)

(Az eladó nekem túl korán adott pozitív értékelést, mielőtt elkezdődött a nagy harc a termék megkapásáért)


2021. ápr. 22. 10:34
A kérdező szavazást indított:
adnék értékelést
nem adnék értékelést
7 szavazat
 1/7 anonim ***** válasza:

Adhatsz te negatív értékelést is , de töröltetni fogja az oldal üzemeltetőivel.

Főleg, ha megkapod a terméket.

2021. ápr. 22. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Engedd el, éld tovább az életed, ne vásárolj tőle többet.
2021. ápr. 22. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Az oldal üzemeltetője tud az esetről. Látta a beszélgetést az eladóval, elfogadhatatlannak találta az eladó viselkedést, így lehet, hogy nem törölnék az értékelést.
2021. ápr. 22. 20:18
 4/7 anonim ***** válasza:

Én figyelmesen elolvasnám az értékelésről írottakat az adott webáruházban. Ha létrejött az adásvétel, akkor több helyen nem adhatsz negatívot. És vica versa, ha nem jött létre az adásvétel, akkor nem adhatsz pozitívot.

Tedd inkább tiltólistára, ahogy a #2 javasolja.

Miért kell mindent megbosszulni?

2021. ápr. 24. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Igazából 4 értékelési lehetőség van, mert van olyan is, hogy nem jött létre az adásvétel.


Bocsi, de én itt nem látom a megbosszulást.

2021. ápr. 25. 07:40
 6/7 anonim ***** válasza:

Én meg úgy látom, a vevőknek nem lehet a kedvébe tenni!


100%-os az értékelésem, de a csillagjaim rendesen meg vannak "faragva"!


"túl sokáig tartott a postázás", máskor meg "nem lehet elérni telefonon" - ezt olyan ember írta, aki személyes átvételnél az ország másik feléből vásárolt, ezért én adhattam volna negatívot, mert nem jött a termékért, de nem vagyok bosszúálló.


Eddig két kapott negatívot töröltettem, egyet eladóként, egyet vevőként, ezt úgy kaptam, hogy elutaltam a pénzt, de terméket nem kaptam, bosszúnegatív volt.

2021. ápr. 25. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Na itt többről van szó a ""túl sokáig tartott a postázás", máskor meg "nem lehet elérni telefonon""-nál.
2021. ápr. 25. 09:47

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!