Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » SOS? Most mi van a telefon...

SOS? Most mi van a telefon előfizetésemmel?

Figyelt kérdés

Szóval a Vodafone applikációban azt írja, hogy “A szerződés lejárata:

2022.10.12” és az októberi számla volt az utolsó ami megjelent az applikációban… Azt be is fizettem.

Azóta nem kaptam új számlát.


Viszont a szolgáltatásoknál azt írja, hogy “Aktív” és alatta sorolja, hogy korlátlan belföldi adatforgalom, 30GB roaming, stb.


És működik is az internet, illetve telefonálni is tudok.


Az elmúlt 2 hónapban is működött, de szeretném befizetni azokat a számlákat, amelyek nincsenek.


És nem értem miért működik minden, ha a szerződés lejárata:

2022.10.12. Legalábbis ezt írja.



2023. jan. 6. 14:37
 1/6 A kérdező kommentje:

Valamint van még egy ilyen is az “aktuális költések fül alatt” :



“Előfizetésed havi díja: 15990 Ft”


“Ellenőrizd az aktuális költéseidet: 3149 Ft”


“Időszak kezdete 2022.12.20”


“Az értek nem végleges, a számla lezárása után számítjuk ki a teljes költséget”


Tehát akkor lehetséges, hogy 12. havi számlám még majd lesz? Jó lenne…


De akkor is mi van a 11. havival? Nem szeretném ha félév múlva küldenék elmaradási kamatokkal.

2023. jan. 6. 14:43
 2/6 anonim ***** válasza:
75%

Biztosan nem itt érdeklődnék ahol:

1. nem tudjuk ki vagy.

2. nem látunk bele az adataidba

3. nem látunk bele az előfizetésedbe

Hanem sietnék még ma he a városba, vagy bárhova, ahol Vodafone van, kivárnám a sorom és személyesen érdeklődnék. Valószínűleg már korlátoztak is, ha 2. hónapja nem kapnak pénzt. A Vodafone (ahogy a Telekom és a Pannonból lett Telenorból lett Yettel sem) nem jótékonysági szervezet, akinek hátraléka van, azt egy ponton túl letiltják, szankcionálják, büntetik (más eszköz nem lévén a kezükben, először azzal, hogy korlátozzák, majd felfüggesztik az előfizetést, majd behajtást rendelnek el...) , végső esetben - addigra az adósság már milliósra duzzad - a lakásod is rámehet, meg mindened...

2023. jan. 6. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Pont ezt mondom, hogy nincs korlátozva semmi. Minden ugyanúgy működik…


SMS-ben egyébként kaptam 0 forintos számlákat, a 11. hónapról, ezt elfelejtettem írni. De az applikációban annak sincs nyoma…


Jelenleg nem tudok bemenni a Vodafoneba, napi 4 óra szabadidőm van összesen… Nem erre fogom pazarolni, nem véletlenül ebben a formában fizetem és fizettem eddig mindig a számlákat. Yettel/Telenor előfizetés is van a családban, ugyanígy applikációból fizetjük már több mint 2 éve. Soha nem volt vele ilyen gond…

2023. jan. 6. 15:00
 4/6 A kérdező kommentje:

Megtaláltam mi okozza a problémát!


Van egy gomb, hogy “számlaváltás”.


Valamiért ugyanahhoz a telefonszámhoz 2 számlám van és 11. hótól a másikon vannak a befizetendő számlák.


De nem értem, hogy ez miért így van. M

2023. jan. 6. 15:09
 5/6 anonim ***** válasza:
33%
16 ezer forintos havidíj? Pfff... Nekem ez közel fél évi előfizetési díjam...
2023. jan. 6. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Fideszfone tovább remekel bakker
2023. jan. 6. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!