Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Telefonáltam többször is,de...

Telefonáltam többször is,de nem vették fel.Ezért írom ki a kérdést, volt-e valakivel hasonló?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy oldalról 2 dolgot. tegnap kaptam Viberen az üzenetet a SameDay-től,hogy 15:30-19:45-ig hozzák majd a termékeket. Vártam,vártam,nem érkezett semmi. Se e-mailt, sem sms-t nem kaptam késésről,vagy nem teljesült kiszállításról.Ma ismét jött egy üzenet,szintén viberen keresztül,hogy ma szállítják a cuccokat. Viszont,ma nem kaptam hozzá időintervallumot,hogy aközött számíthatok a csomagra. Soha nem fordult még elő ilyen.Rákérdeznék én telefonon, de többszöri felhívásra sem jelentkezett ügyfélszolgálati ember. Ennyire sok a csomag,hogy megkeveredett a rendszer,vagy lerobbanhatott a kocsi? Ma sem fogják hozni,ha már tegnap nem jött? :/
dec. 12. 11:01
 1/5 anonim ***** válasza:
71%
Igen, eleg valoszinu, hogy a tobb millio ember kozott van mas is, akivel volt mar hasonlo.
dec. 12. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
77%
A Samedayt örökre megjegyeztem. Bő két éve, semmilyen csúcsforgalmi időszak nem volt, eMAG-ról rendeltem, 3-5 munkanapot írtak. Futárszolgálatot nem lehetett választani, és pechemre, erre a futárszolgálatra bízták a kiszállítást. 23 munkanap lett belőle, közben háromszor értesítettek, hogy hozzák, de nem jöttek, aztán másnap láttam a csomagkövetőben, hogy a futár visszavitte a csomagot a depóba. Az ügyfélszolgálatosnak elmondtam, hogy ha ez azért történt, mert a futár nem talált itthon, az csak annyiban igaz, hogy nem volt itt, de én itthon vártam. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy nem kézbesíthetetlenség történt, akkor azt írták volna, egyszerűen aznap nem ért el hozzám a futár. Még kétszer. Aztán se szó, se beszéd, a 23. munkanapon csengettek, egy utcai öltözékes férfi egy cégjelzés nélküli Skodával hozta a csomagot; megkérdezte a nevem, és átadta. És akkor most add hozzá, hogy már jó néhány napja karácsonyi csúcs van; több online bolt nem is fogad rendelést, vagy csak úgy, hogy majd január valahanyadikára ígérik a kiszállítást, és jónéhány felhívja a figyelmet, hogy az ígérthez képest többnapos késés is lehet a kézbesítésnél.
dec. 12. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
71%
Futárnak nincs ott a száma? Ügyfélszolgálatot én nem hívnám. Mindig a futárt szoktam.
dec. 12. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
53%
Majd odaér a csomag hozzád. Hova ez a nagy sietség? Türelem.
dec. 12. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Sameday mostanában nem remekel. Nekem sikerült először elvinniük a csomagot az ország túlfelébe, majd onnan hozták vissza.
dec. 12. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!