Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Easyboxba rendeltem egy...

Easyboxba rendeltem egy csomagot az Emagtól, lehetséges, hogy ahova kértem automata nem létezik?

Figyelt kérdés

A 1039, Budapest III.kerület Boglár u. 3-5. Címre rendeltem egy csomagot az Emagról Easybox autómatába.

Az emag úgy írja még mindig, hogy létezik ez az autómata, zölden világít a térképen és lehet oda rendelni. Rá akartam keresni az Easybox (Sameday futár szolgálat) rendes weboldalán is, de ott a térképen nem írja, hogy lenne ilyen autómata,az összes többit ami a közelemben van, írja. Ilyenkor mi a teendő? A csomagom még nem adták át a futár szolgálatnak, 3-4 napja rögzített rendelést ír az alkalmazás, viszont a számlát megkaptam tegnap. Ilyenkor kihez kéne fordulnom? Várható kiszállítás dec.16 szombat



dec. 14. 06:02
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Felhívod a futárcég ügyfélszolgálatát mondjuk.
dec. 14. 06:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

Nyugi, ha nincs ilyen automata, a futarcég, vagy a webshop keresni fog.

Valószínűleg uj automata, igencsak megszaporodtak így karacsony előtt a dikkmán adventi kalendáriumok.

A környékünkön legalább 10 új automata épült idén

dec. 14. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!