Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendeltem interneten keresztül...

Rendeltem interneten keresztül, el is küldtem a megrendelést, de utána megtaláltam az adott terméket más helyen sokkal jobb áron. A rendelésemet még nem postázták. Ilyenkor mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
Kérdésem: simán semmissé tehetem a rendelésem ha felhívom őket és megmondom nekik, hogy mégse kérem vagy meg kell várni, hogy kézhez vegyem és utána tudok elállni csak a vásárlástól?
2010. nov. 26. 04:18
 1/4 anonim ***** válasza:
még vissza mondhatod most is,hivd fel öket hogy már nem kell
2010. nov. 26. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Ha még nem küldték el, akkor vissza lehet lépni általában - de minden cég oldalán ott van, hogy meddig és milyen feltételekkel lehet egy megrendelést törölni.
2010. nov. 26. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:
Nyugodtan mondd le, akár telefonon is, de még jobb, ha írásban is megerősíted, hogy maradjon nyoma!
2010. nov. 26. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Ha nem sikerül visszamondani, akkor is 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, ebben az esetben csak a postaköltséget bukod.
2010. nov. 26. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!