Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Az EMFESZ-nél voltam fogyasztó...

Pizbulterier kérdése:

Az EMFESZ-nél voltam fogyasztó. Felfüggesztése időpontjában túlfizetésem volt. Van-e rá esély, hogy visszakapom a pénzem?

Figyelt kérdés
2011. febr. 28. 18:25
 1/2 anonim ***** válasza:

Én ugyanebben a cipőben járok. Szinte minden nap bombázom őket e-mailekkel.

A válasz: (két hónapja)Ezúton értesítjük, hogy a területileg illetékes elosztói engedélyes által megadott adat alapján végszámlája hamarosan kiállításra kerül.

Aktuális egyenlegéről a számla kiállítását követően szíveskedjen érdeklődni.


Most elküldtem nekik egy idézetet.


Részlet az EMFESZ általános szerződési feltételeiből:


"10.2.1.

Az EMFESZ Kft. súlyos szerződésszegésének minősül, ha

Az EMFESZ Kft. az azt követő 8 munkanapon belül nem fizeti vissza a Felhasználó túlfizetéseit, hogy a Felhasználó a túlfizetés visszatérítésére vonatkozó igényéről értesítést küldött."


Még bízom, hogy lesz bennük annyi tisztesség, hogy visszakaphatjuk a pénzünket!? Amíg fogyasztójuk voltam, elég korrektek voltak.

2011. márc. 28. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

9. Kérdés: Reklamáltam (számla panaszom van, stb.) az EMFESZ Kft. felé, azzal mi történik?


Válasz: Az EMFESZ Kft. köteles azokat normál határidőben kezelni, azaz érdemben válaszolni, szükség esetén a számlát helyesbíteni, a visszajáró összeget visszafizetni.


Innen:

[link]

2011. márc. 29. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!