Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Vélemények az ilyen fajta...

Vélemények az ilyen fajta munkákról?!

Figyelt kérdés
Diák vagyok. Az interneten találtam egy otthoni számítógépes munkaajánlatot, írtam az illetőnek és e-mailben kaptam egy tájékoztatót arról, miből is állna ez az egész. A leirtak alapján jónak tűnik, sőt...pont ezért kérem a segítséget, mennyire lehet az ilyeneknek hinni? 600 ft a rendszerbe lépési díj amit egy megadott bankszámlaszámra kell befizetni, ezután annyi a dolgom, hogy leveleket riportokoat tájékoztatókat másolok és küldök tovább a megadott e-mail címekre. A fizetés az elvégzett munka mennyisége alapján alakul. (5000 de akár 25000 is lehet). Állítólag az ilyen fajta munka Amerikában nagyon elterjedt. Igaz lehet ez, vagy csak kamu?
2011. dec. 7. 22:12
 1/7 anonim ***** válasza:
Szerintem kamu...
2011. dec. 7. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

FELEJTSD EL!!! MOST!!! ÁTVERÉS!!! Ez azt jelenti, hogy azt a levelet, amit kifizetsz 600 ftért, azt továbbküldöd a megrendelőidnek. A kamu a történetben kettő:

1. Nem adnak címet. Te szerzel magadnak, ill. hirdetések útján, ill. egy MLM hálózatban már regisztrált emberek címeit tényleg megkapod.

2. Te a 600 ftos befizetéseddel azt éred el, hogy kapsz egy tájékoztató anyagot, amit továbbküldhetsz azoknak, akiket szerzel. Aztán ha befizetsz újabb összeget, azért kapsz egy második tájékoztató anyagot, azt szintén továbbküldheted. Az, hogy RIPORTokat kell másolni, szintén átverés, mert az angol RIPORT nem a magyar szónak felel meg.

Ha tényleg keresni akarsz, ajánlom az Avont vagy Oriflamet. Nem leszel milliomos, de ha csinálsz egy vaterás fiókot, oda fölteszed azt az AVonos/Of-s cuccot, amit gondolsz, ha jól csinálod, néhány ezret kereshetsz vele. Ha meg elmúltál 18, vagy van olyan családtagod, aki igen, és van vezetékes telefonod, akkor tudok ajánlani jól fizető valós telemarketinges munkát. Sok sikert!

2011. dec. 7. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?