Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Van MALÉV jegyem, két hét...

Van MALÉV jegyem, két hét múlva érvényes (Koppenhága). Visszakapom az árát?

Figyelt kérdés
2012. febr. 4. 15:13
 1/5 anonim ***** válasza:

Nem,a tegnapi hírek szerint csak az kapja vissza,aki a péntek reggeli lezárástól számított 3napon belül indult volna!

[link]

2012. febr. 4. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
40%
Átíratni próbáltad már? Szerintem ne hagyd veszni!
2012. febr. 4. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
63%

Ne haragudj, de ezt miért itt kérdezed?


A hírekből ez folyik két nap óta. Internetes hírújságokon is minden tele van a MALÉV-üggyel, beleértve a jegyek sorsát is.

Nagyon sok fórum van ahonnan tájékozódhatsz, helyette itt felteszel egy kérdést, ahol jó eséllyel hozzá nem értő emberek írogatnak ezt-azt.


Ennyire nem fontos neked a jegy ára vagy, hogy elmehess Koppenhágába?

2012. febr. 5. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:
60%

Vissza kapod!


A Korm. rendelete értelmében,a kártalanítás azon utasok számára biztosítható, akik érvényes menetjegyüket a MALÉV Zrt.menetrend szerinti járatainak leállását megelõzõen vásárolták meg.


Ebbe azért vagyok biztos, mert én Angliába utaztam volna jövő hónapban, persze a Malévnál nem veszik fel a telefont, de egy ismerősöm ajánlott egy céget és nekem megírták a kártérítési beadványomat.


[link]


Minden képen be kell adni a kárigényt ellenkezőleg semmit nem kapsz ez nagyon FONTOS!

2012. febr. 5. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 pete78 válasza:

kárigényt kell benyújtanod, függően attól hogy hol/mivel fizetted a jegyed.

1. Ha hitelkártyás a fizetés (web, utazási iroda, stb), akkor a kártyakibocsátódnál kell benyújtani az igényt.

2. ha utazási irodában vetted átutalással vagy kp-vel, akkor az utazási irodához kell benyújtani a kárigényt. Ebben az esetben tudnod kell, h az iroda már kifizette a pénzt egy elszámolási rendszeren keresztül a Malévnak, ahonnan vissza kell igényelni a jegy árát. Az utazási iroda csak közvetítő ebben az esetben, összegyűjti az igényeket, továbbítja a légitársaság felé, aki elbírálja majd visszatéríti a teljes összeget v bizonyos részét...

ez a folyamat pedig nem 1-2 napos procedúra, sztem több hónapos átfutási idővel számolj.

2012. febr. 7. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!