Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ti is tapasztaltatok már ilyet?

Ti is tapasztaltatok már ilyet?

Figyelt kérdés
Tapasztaltátok már ti is, hogy az internetszolgáltatótok előszeretettel küldözget egyszerre két csekket, hogy mindkettőt fizesd ki, holott csak az egyik esedékes, a másik már rég ki lett kifizetve? Én személy szerint már nagyon unom, és ebben úgy gondolom, hogy nem kevés ,,biznisz" van, mert aki nem annyira jártas a dologban, vagy nem figyel oda, az a már kifizetett számlát befizeti megint, de persze erről az internetszolgáltató mélyen hallgat. Már nem egy levelet írtam nekik, hogy ezt a csekket befizettem, meg azt a csekket is, de persze ha ők ezt nem figyelik és korlátozzák a netet, akkor fel kell hívnod őket egy emelt díjas számon, ahol a géphang elmond 5 millió mondatot előtte, ami nem is érdekli az embert, aztán meg a ,,készüléked billentyűi segítségével válasszon a következőkből" miután meg választasz, még váratnak 20 percig, mire bekapcsol az ügyintézőjük, aki szintén nem tud rögtön választ adni, ezért kéri, hogy tartsd a vonalat. A végén persze kiderül, hogy nekem van igazam, de addig kb. 2000 ft-al növelem a telefonszámlámat. Már ott tartok, hogy írok nekik még egy UTOLSÓ levelet, amiben leírom, hogy ne szórakozzanak, minden hónapban pontosan fizetem a számát, egyszer volt csúszás, ami rögtön utána ki lett egyenlítve. Nektek milyen tapasztalataitok vannak ilyenekről?
2013. jan. 3. 12:23
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!