Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Fel világosítana valaki...

Szucsipeti kérdése:

Fel világosítana valaki arról, hogy mit csinál egy telemarketing-es?

Figyelt kérdés
Nos,ez egy kicsit hosszú,és több részes bevezetés a kérdésemre/kérdéseimre,ezért előre is elnézést kérek:)Szóval,az a helyzet,hogy jelenleg egy gyárban dolgozok három műszakban,egy nevetséges összegért(80000ft)!Ami pozitív ebben a dologban maximum annyi,hogy biztos munkahely!De ez a pénz kevés.Így el kezdtem állás után nézni,és rá akadtam egy csomó telemarketinges munkára.Nagyon fel csillantak a szemeim,hogy annyit fizetnének érte,amennyit.Csak van némi zavaró tényező.Mint pl. az,hogy munka mellett esti érettségire járok,tehát az még nincs meg,se ehhez hasonló végzettségem.Tehát,arra lennék kíváncsi elsősorban,hogy ehhez a munkához kell-e középfokú végzettség,mert ugyanis az elvárásokhoz nem írnak ilyet,csak annyit,hogy jó megjelenés,jó kommunikációs készség.Ez szerintem meg is van:)És ami még nem világos,az maga a munkakör.Semmiféle jártasságom nincs e téren,ezért szeretném meg tudni,hogy mit csinál?,mennyire nehéz?,mennyire monoton?,stb.És,hogy meg éri e váltanom!A válaszokat,és segítségeket előre is köszönöm!

2013. jan. 11. 08:24
 1/9 anonim ***** válasza:
A telemarketinges az az emberke, aki telefonon hívogatja az embert es levegőt se véve rá akar sózni valamit, ami az utazásról kezdve a biztosításom át a bioptron lámpaig bármi lehet.
2013. jan. 11. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
64%

Telefonon naphosszat hívogatsz emberkéket cold call- hideg híváslistának nevezett, találomra kiválasztott számok alapján.


Személyes példa: Hetekben hívtak (ismét!) ha az ügyfél fizeti a postaköltséget, akkor küldenének egy alsónemű csomagot :-)


Nem kellett,majd ugyanez a szám másnap reggel páromat hívta, akkor szintén hasonló feltételek mellett, svájci késkészlettel.Szintén nem kellett.


A lényeg,hogy van egy meghatározott minimum,amit el kell érj egy adott időszakban pl. 1 hónap alatt x vevő/nap. akkor kapod meg a szerződésben foglaltak megfelelően a pénzed, ha nem lesz, nincs pénzed sem belőle.


Nagy a szórás (folyamatosan keresik is az embereket) beszámolók alapján, de elég ha itt szétnézel milyen tapasztalatok vannak. Jól kell tudni dumálni és nem kell megsértődni, ha 100 hívásból 90% végig se hallgat, csak egyszerűen leteszi a telefont... Aki bírja csinálja, akit fusztrál a sikertelenség és a kis pénz kiszáll belőle, jön az újabb próbálkozó.


Ez nem feltétlen az a fix összeg, amit minden hónapban megkapsz a jelenlegi munkahelyeden.

2013. jan. 11. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
aha,azt hiszem kezdem kapizsgálni:(és valami hasznos tanács,hogy a jelenlegi helyzetemben hova tudnék menni???
2013. jan. 11. 09:37
 4/9 anonim ***** válasza:
Sehova. Netto 80 nem is számít rossznak a mai világban, pláne hogy érettségin sincs
2013. jan. 11. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
A biztosat a bizonytalanért csak nagyon indokolt esetben add fel. Havi nettó 80-al és biztos állással itthon nem a legrosszabb helyzetű munkavállalói körhöz tartozol. Az hogy az érettségi mit fog ezen változtatni kérdéses, mert egy szakmunkást sok esetben jobban megfizetnek. Magába az érettségi nem sokat ér. Minőségi változást specializációval tudnál szerintem elérni, vagy esetleg külföld, de oda meg nem érettségi, hanem nyelv kell.
2013. jan. 11. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
A telemarketinges állás általában vagy fix+jutalék vagy tiszta jutalékos. Értékesítői munka. Akinek van hozzá tehetsége rátermettsége jól tud keresni, nagyon jó kommunikációs készség, leginkább üzletszerű kommunikáció, empátia, stressztűrő képesség elengedhetetlen dolog. Egésznap telefonálsz s van egy teljesítmény amit elvárnak hány ügyfelet kell hívnod, hány üzletet kell bonyolítanod ez meg van adva, pörgős eléggé számítógépes rendszeren keresztül kell dolgoznod ezen keresztül megy jobb helyeken a hívás indítás monoton kissé igen, s a teljesítmény kényszer miatt sokszor nagy a nyomás is az emberen a hitelkártyáktól kezdve a párnákig mindent értékesíteni kell, közben folyamatosan oktatásokon kell részt venni ahol megtanítják a technikákat.Jobb helyeken van egy minimális fix s rájön a jutalék az eladásaid után,akinek bejön az megtud belőle élni, akinek nem megy azt úgyis észreveszik idő előtt és elküldik, ha nem válsz be pár hét alatt repülsz.Ettől függetlenül a gyárnál még mindig jobb már csak a munka körülmények miatt is. Egész nap ülsz a seggeden s dumálsz nincs váltott műszak s a hétvégék is szabadok, irodai környezet s igen az érettségit kérik legalábbis a call centerekben.
2013. febr. 18. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
71%
Én call centerben dolgozom. Nekem hálistennek sikerül megélnem belőle. Fix+ jutalék/fő rendszerben vagyunk. Fix a munkaidő is. Nagyon sok türelem és tényleg komoly beszédkészség kell ehhez a munkához. Egy próbát megér, ha úgy érzed, de a biztosat ne add fel a bizonytalanért. Nálunk az új emberek kb 1-2 hétig bírják ezt de ha bírják az még nem elég, hanem teljesíteni is kell.
2013. máj. 7. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Nagyon komoly kitartásra van szükséged erre a munkára és nagyon jól kell beszélned, szépen, helyesen artikulálva. Mondjuk ez főleg a cégtől függ, ezen a területen is vannak olyanok, akik felvesznek mindenféle beszédhibás proli bunkót, meg olyanok is, akik kifejezetten intelligens, kiváló kommunikációs készségű embereket alkalmaznak csak, komoly állásinterjú után. A munka röviden arról szól, hogy különböző megbízó cégektől kaptok egy ügyféllistát a kollégáiddal és ezeket az ügyfeleket kell hívogatni egy számítógépes program segítségével. Ez automatikusan tárcsáz általában, tehát magától fognak bejönni a hívások és amint bejelentkezik az ügyfél, te már tolod is neki. Világosan, lényegre törően, határozottan mégis nagyon udvariasan kell beszélni. A hangnemre nagyon oda kell figyelni, mert a monoton, fáradt kedvetlen beszéd garantált értékesítési kudarcot jelent. Ha szar napod van, akármi rossz is történt, ennél a munkánál fokozottan érvényes, hogy reggel leteszed az iroda ajtaja előtt, mert ha 2 hívás közt a problémáidon rágódsz, az aznapi teljesítményed egy kalap sz*r lesz, ez biztos. Érettségit általában kérnek, sőt valahol felsőfokú végzettséget is, főleg ahol kalkulálni is kell, pl. biztosítási kampányoknál. Egyébként a jó telesales-es pont hogy nem hadarva, egy szuszra tolja le a szöveget, hanem szépen, nyugodtan, érthetően fogalmaz, beletéve saját elemeket is, nem csak a kötelező vázlatot olvassa fel, ami a monitoron van. Mi sokat tanultunk kommunikációs technikákat, meetingen nálunk sok szó esik erről, mondjuk nem tudom, ez más cégeknél mennyire jellemző, a miénk elég igényes. Nálunk nem is jellemző, hogy nagyon pattognának az ügyfelek vagy elküldenének minket a p*csába, mert mi tényleg jó csapat vagyunk. Sok a hülye, bunkó, ostoba ügyfél, de nekünk megtanították, hogy ilyenkor nem ránk haragszanak, hanem ránk zúdítja a baját, mert épp akkor találtuk meg. De hogy jót is mondjak, vannak nagyon jófejek, aranyosak, értelmesek sőt érdeklődőek, akikkel kifejezetten kellemes beszélni. Olyanok is vannak, akik meg szokták köszönni, hogy felhívtuk őket és érezni a hangjukon, hogy örülnek a terméknek, amit eladtunk nekik. Kitartás, kitartás, kitartás és a napi gondok letétele az iroda előtt-ezt tanácsolom összegzésképpen! :)
2013. aug. 25. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
Embereket zaklatnak kéretlenül ezek bunkók.
2016. jún. 16. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!