Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Praktikerben vásároltam...

Praktikerben vásároltam ajtózárat, ahol egy elzárt üveges szekrényből kellett választani majd rábökni hogy ezt kérem, az eladó kivette és azt mondta nem adhatja a kezembe hanem elvitte a vevőszolgálathoz? Mi az értelme?

Figyelt kérdés
A vevőszolgálaton kivágták a gyári csomagolást,majd nem tudom mit csináltak,de utána szépen visszaragasztgatva átvehettem a fizetéskor.Lemásolják a kulcsot,vagy regisztrálják,lefényképezik,vagy minek.

2013. júl. 23. 08:29
 1/4 anonim ***** válasza:

Inkább csak kivették belőle a lopásgátlót. Gondolom valami pici szerkezet, tutin zsebre vágható, és elegük lett abból, hogy mindenki szétlopja az áruházat.

A zárva tartásnak nincsen értelme, ha utána a kezedbe adják, és ugyanúgy elvihetnéd.


Nem másolnak ők semmit, elhiheted.

2013. júl. 23. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Jó,de a gyári hegesztett csomagolásban hogy lenne benne a lopásgátló? Akkor is ki kellett volna vágni amikor belerakták volna,de nem volt.Meg nem hiszem hogy egy 2-3 ezer forintos ajtózár az amit legjobban védeni kellene a lopástól.További ötlet?
2013. júl. 25. 12:53
 3/4 anonim ***** válasza:

Nincs más ötlet. Nem hit kérdése. Beleteszik a lopásgátlót, sokszor gyárilag is.

Dolgoztam praktikerben, nem vaktában ötletelek.


És a védelmi stratégia sem "szerintem"-re épül :)


ABC-ben mi van a legjobban őrizve? Gumióvszer, borotvapenge, rágógumi. Ami kicsi könnyen zsebre vágható...

2013. júl. 25. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Kalanyos1Sandor válasza:

Ez jellemző a Praktikerre, velem ennél rosszabb dolog is történt:


Hét hónapja a praktikerben vettem egy Polymobil robbanómotoros motorbiciklit, amire kaptam egy év garanciát. Ezalatt az idő alatt nyolcszor vittem javításra. Többször fordultam a praktikerhez, hogy cseréljék ki, vagy a pénzemet adják vissza, amire ők azt mondták, hogy nem áll módjukban sem kicserélni, sem a pénzt visszaadni, ezért a fogyasztóvédelemhez fordultam. Felvették a panaszomat, békéltető testülethez fordultam, ahol megjelentek a praktiker képviselői, és ott olyan megállapodás született, hogy bármilyen baja lesz, a cserét fel kell nekik ajánlani. Ők ezt megszegték velem szemben. Ezért kénytelen voltam polgári perre vinni az ügyet, annál is inkább, hogy én rokkantnyugdíjas vagyok, és nekem szükségem lett volna erre a járműre, amit igen drága pénzért megvásároltam. A továbbiakban megkérek mindenkit, hogy nagyon gondolja meg, hogy mit vásárolnak a praktikerben, mivel sok ember nagyon sok pénzt ott hagy, de ha bármi probléma van a termékkel, visszafelé már nem úgy viszonyulnak a fogyasztóhoz. Kérek mindenkit, ha egyet értenek a panaszommal, oszzátok meg.

2017. jún. 30. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!