Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Létezik-e a webshopokkal...

Létezik-e a webshopokkal szemben valamiféle virtuális panaszkönyv?

Figyelt kérdés

Még nyár előtt történt, hogy egy internetes webshopból rendeltem pár ruhát...(Webshopból, nem licitálós oldalról)Tehát a termékeik mellé oda volt írva mindenhova hogy várható szállítási idő 2-3munkanap. Nos utalással lett fizetve így érthető hogy az utalás beérkezésétől kezdve számít ez a feltétel. De én ezután 6 héttel vagyis 30 munkanappal kaptam kézhez a rendelt árut.. Természetesen írtam az oldal ügyintézőinek, de semmi értelmes választ nem kaptam, csak hablatyolást.

Nos ilyenkor kihez lehet fordulni, mit lehet ilyen helyzetben tenni? Köszönöm előre is a válaszokat!



2013. aug. 22. 15:22
 1/1 anonim ***** válasza:

Ha magyar a webáruház, akkor rájuk is a magyar törvények vonatkoznak, tehát nyugodtan fordulj a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz.

www.nfh.hu

2013. aug. 24. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!