Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Sürgős tanácsra lenne szüksége...

Sürgős tanácsra lenne szükségem fogyasztó védelemmel kapcsolatban? Átvernek érzem magam. Bővebben lent.

Figyelt kérdés

December 10-én vásároltam egy pénztárcát városunk bevásárló központjában közel 5.000.-FT értékben. Ez lett volna Párom karácsonyi ajándéka. Tegnap szerettem volna becsomagolni, akkor észrevettem, hogy belül el van szakadva. Ma felkerekedtem, és blokkal meg mindennel együtt visszavittem, mondván, biztos kapok helyette egy másikat. Hát, csalódnom kellett, mert azt mondták, hogy elküldik Pestre javításra! Miiiii vaaaaan??? Kérdeztem. Karácsonyi ajándék lenne, mégis mit tegyek a fa alá, a fényképét, vagy mit? Prosztón közölték, hogy ők csak alkalmazottak stb. Mikor a vásárlók könyvével "fenyegetőztem" akkor mondták, hogy megbeszélik a főnökkel, felvették a jegyzőkönyvet. Holnap délig ígértek visszahívást.

KÉRDÉSEM:

Jogosan jártak el? VAn ilyen? Nincs azonnali cserére lehetőség, hisz használatlan, 1 hete vásárolt termékről van szó.

Előre is köszönöm a válaszokat.


2013. dec. 17. 17:36
 1/5 anonim ***** válasza:

Az üzlet jogosan jár el.


A törvény szövege szerint 3 (munka)napon belül jelzett meghibásodás esetén kell feltételezni azt, hogy a hiba eredendően fennállt a termékben illetve gyártási hiba eredménye.


Azt a bolt nem tudhatja, hogy te ajándéknak vetted, illetve nem használtad és nem is kötelesek elhinni neked, ezt ugyanis bárki mondhatja.


A lényeg, hogy 3 (munka)nap után jogosan küldik javítani a terméket, ha az javítható. A cserét te csak KÉRNI tudod, jogilag követelni nem.

2013. dec. 17. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Jogosan járt el, de te hogy a fenébe tudtál úgy venni pénztárcát, hogy nem néztél bele?
2013. dec. 17. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, elszomorodtam mégjobban. :(

1 éves kislányommal mentem be az üzletbe, így siettem. Megnéztem vagy 10 pénztárcát, mindegyik kinyitottam, szemléltem, valahogy nem vettem észre, hogy a varrás mentén helyenként elválik. :(

A legszomorúbb az egészben, hogy tényleg egy percig sem használtuk, így ha elküldik javításra, akkor kapunk majd egy javított szart közel 5.000.--ért. :( Nagyon csalódott vagyok, mert az utóbbi időben mindennel megjárom.

Lehúzott a nyílászárós, lehúzott a Poroszló hotel 20.000.--tal (kupont vettünk, de közben becsődölt), vettem egy nadrágot, aminek szétment a cipzárja, de nem veszik vissza, és még sorolhatnám... :( Mindegy, ez az én formám.

2013. dec. 17. 19:14
 4/5 anonim ***** válasza:

Ehh, akkor lassan elkezdheted írni a történeteket ide:

[link]

2013. dec. 17. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Az a helyzet, hogy alapjáraton egy megfontolt, tudatos vásárló vagyok. Ha valami nem tetszik és tudom, hogy igazam van, akkor reklamálok. Legyen az egy szelet csoki akár. (legutóbb a Sport szeletet reklamáltam, mert sorban negyed akkora volt, mint ami a csomagoláson volt feltüntetve). Írtam nekik levelet, mellékeltem a csokikát, és válaszként kaptam egy vásárlási utalványt. :) És volt még egy pár ilyen szitu. Nekik fontos a Vásárló, és pozitív vásárlási élmény! A sok pitinek pedig nem.

De a fent felsoroltakkal nem tudok mit kezdeni. Az ablakost feljelentettük a rendőrségen, a pénzünket polgári peres úton követelhetjük. A Poroszlós dolog még folyamatban van, mert friss, de ott sem lesz belőle semmi, ahogy utána olvastam. Szóval, az bosszant az egészben, hogy fantasztikus módon le tudják húzni az embert, és hülyét tudnak csinálni belőle. :(

2013. dec. 17. 20:50

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!