Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Vatera – creditforte,...

Capsicum kérdése:

Vatera – creditforte, avagy egy szolgáltatás igazi arca Normális 760Ft-ra 4573Ft-ot kérni? A pénzt befizettem. A Vaterát megutáltam. Nem pazarlom rájuk az időmet. Leiratkozni nem tudok, nem léphetek be. Mi a teendőm, hogy mégis leiratkozzam?

Figyelt kérdés

Nem volt tudomásom, hogy a vaterán az egyenlegem nincs rendben. Teljes jogú felhasználó vagyok – voltam. Mindig rendesen fizettem nekik. Karácsony után, beragadt egy "óriási tétel", 760 Ft tartozás, amiről akkor nem tudtam, el is felejtettem, mert elutaztam, s egyéb családi okok miatt 2 hónapig nem voltam netközelben sem.

Egyszercsak felhívott a creditforte behajtó cég telefonon, nagy körítéssel, meg is ijedtem, mintha több milliós tartozásom lenne, amit azonnal, sürgősen rendeznem kell, különben ejnye-bejnye…

Vateránál reklamáltam.

1., Milyen alapon kérnek 760-ra 4573-at? (majdnem 6-szoros szorzó)

2., jeleztem szívesen és természetesen befizetném.

3., ha nem bonyolították volna egy követeléskezelővel és adminisztrációval az összeg már rég befolyt volna hozzájuk

Lehetetlen küldetés volt, bár próbáltam felhívni a figyelmüket, hogy nem egy ügyfélbarát lépés, s gazdaságilag nekik sem jó, ha most megsértődöm és abbahagyom a vaterázást, a megúnt kacatjaim feltöltését (amit nem is biztos, hogy megvesz valaki…) és 1 e-mail fiókkal kevesebb reklámot fognak tudni szétküldeni…

A válaszban meg is adták a linket, ahol oda kattintva azonnal leiratkozhatom.

Szerintem Öngól ilyen ügyfélkezelés és ilyen büntetési pénzek kiszabása, behajtása.

A pénzt -persze nyögvenyelősen,- de befizettem, ennyiért nem éri meg, hogy egyáltalán gondoljak rájuk. A Vaterát megutáltam. A továbbiakban nem pazarlom rájuk az időmet, viszont leiratkozni nem tudok, mert nem mehetek be a profilomhoz…

Csak én vagyok ilyen érzékeny? Lehet, hogy nincs is igazam?



#vatera #leiratkozás #Ügyfélellenes
2014. márc. 14. 11:00
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:

amikor regisztráltál az oldalra, akkor ott kötöttél egy szerződést, amiben minden részletesen szerepelt

Vatea felhasználóként nyilván tudod, hogy e-mailen kapod az összeget, amit rendezni kell, ezt vállaltad a szerződés aláírásával. Ha nem érkezik be a pénz időben, akkor ismét küldenek figyelmeztetést, benne a dátummal ,hogy meddig kell rendezned a tartozásodat. Mivel nem voltál net közelében, ezt nem láthattad, de tudnod kell azt is, hogy ez a kifogás nem állja meg a helyét, ettől még a tartozás tartozás marad. Az oldalon is nyomon lehet követni a követelésüket. Maximálisan elhiszem és megértem ,hogy lehet olyan élethelyzet, hogy nem tudsz ezzel foglalkozni, eszedbe sem jut, de tudnod kell, hogy helyesen jártak el. A behajtócégnek eladták a követelést, az összeg nagyságáért (ilyen mértékű emelkedéséért) már a behajtócég felelős, a 4573 Ft töredékét kapja vissza a Vatera.

Csendben megjegyzem, hogy nagyon sok felhasználó van, bármennyit is értékesítettél a regisztrálás óta, csepp a tengerben nekik, nem fogak csődbe menni emiatt.

Ha másként nem megy a leíratkozás, akkor írj nekik egy levelet, hogy kéred a végleges törlést.

2014. márc. 14. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:

"Régi" vaterás vagyok...és kerültem évekkel ezelőtt párszor hasonló helyzetbe...minthogy megvolt az a számlaszám, ahová a vatera kérte a jogosan járó összeget, azt befizettem (és a vatera másnapra feloldott a korlátozás alól), a behajtócéget pedig "elhesegettem" azzal, hogy a vatera felé tartozásom rendezve....ők persze volt amikor erősködtek egy ideig, hogy ilyen meg olyan díjat fizessek meg, de nem kaptak semmit.

Mostanság igyekszem nem ilyenbe esni.

2014. márc. 14. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:

Kedves "A válaszolok", 1., oké kötöttem 1 szerződést, amellyel a "mindenkori felhasználási feltételeket" is elfogadom... mennyire komoly ez? (multibetegség)

2., több elérhetőséget kértek, többet adtam meg nekik, nemcsak e-mil címet... ha az egyiken nem jelentkezem, miért nem próbálják a másikon? Ha fontos nekik. Mi a komoly az e-mail címben? Úgy tudom, nem olyan, mint egy ajánlott levél... érdekes a követeléskezelő azonnal elért telefonon, gondolom kb. 0 Ft-jukba került.

3., csalódásom fő oka, jeleztem a vaterának, hogy racionálisan, számokkal azonnal láthatóan, könnyen mérhetően, világos, hogy nem ez a legjobb megoldás nekik sem, mert akkor egyszerűen lépek a vateráról, átnyergelek a konkurenciához (jófogás.hu a kacatoknak, galériasavária.hu a régiségeknek, stb.) pedig nem szeretném, mert volt bennem egy "vaterás érzés", ami nemcsak közösségi, hanem ésszerűségi, újrahasznosítási koncepciók miatt alakult ki. Szívesen adok-veszek-csereberélek és nem elsősorban a pénzért. Ennek vége. Nálam is, náluk is. Úgy látszik a pénzügyi befektető, a rövidtávú és csak a profithajhász szemlélet elnyomta a hasznossági és közérdekű adottságokat, a win-win -mindenki jól jár- koncepciót, a fő okait annak, ami miatt létrejött a vatera és ami miatt rövid idő alatt ilyen népszerű lett. Most már csak egy öncélú, pénzhalász és reklámdömping online cég...

2014. márc. 14. 14:31
 4/19 A kérdező kommentje:

Tisztelt "vaterás" 2. válaszoló!

Köszönöm szépen a válaszod, sajnos nálam nem volt ilyen opció, csak a követeléskezelő felé rendezhettem a tartozást. A vaterával leveleztem, közben, próbáltam nem érzelmi alapon egyeztetni velük. Teljesen normálisnak láttam volna a tartozás + banki kamat fizetése konstrukciót. Sőt jeleztem nekik, hogy biztos megérje nekik, állíthatnak egyéb feltételeket is, pl. minimum új feltöltés darabszámra, vagy értékhatárra, amiből elvileg jövedelmük lett volna. Jeleztem, h. részemről ez egy méltányossági kérelem, ami lényegében felhatalmazza őket, h. akár eltérjenek a szabályzattól. Nem jött be. Merevek, elutasítóak voltak. Azontúl, h. tudom, h. elsősorban az én hibám, figyelmetlenségem miatt keletkezett a helyzet, számomra a felháborító a követelt összeg aránytalansága volt (nem a mennyisége, mert egy jelentéktelen tétel, szerencsére még nálam is). Nyilván a csalódásom oka az is, h. túlértékeltem őket. Igaza van az előző válaszadónak is, nekik 1 felhasználó csak csepp a tengerben. Sztem, ha utánaszámolnának, biztos, h. egy zöldbetűs, teljes jogú felhasználó többet ér nekik, mint 760 vagy 4500 Ft... Fel sem merült bennem, hogy ne fizessem ki, ami jár. Én pedig fenntartom magamnak a figyelmetlenség és a nem ráérés jogát, nem akarok a rabszolgájuk lenni, nem akarom, hogy büntethessenek, fenyegethessenek, kellemetlenkedjenek, stb. Ezen az áron már nem kell. Elégedetlen ügyfél lettem. Így is sok időt rabolt el tőlem. Ergo, (soha)viszlát vatera.

2014. márc. 14. 15:27
 5/19 anonim ***** válasza:

2. vagyok: NEM volt ilyen opció, NEM ajánlottak ilyent. Csupán nem zárták be és én meg kihasználtam. Szerintem te is használhattad volna....most már mindegy.

Másrészt a BÉTA Vatera igazán felháborító: 6 ft-t számláztak ki utoljára (s egyúttal valami egyenlegfélét, miszerint ezt az összeget nem kell befizetnem). Viszont az előző hónapban a BÉTA Vatera 137 ft tartozás elmaradása miatt törölte az éppen futó aukcióimat, köztük volt licitált is és azt is elvesztettem.....

Nem a követelt összegek a probléma, haenm az hogy ennek átutalása jelenleg 166 ft-ba kerül és sok kicsi sokra megy. Évekkel ezelőtt csak a 2000 ft-os összeghatár elérése után kellett fizetni, később már 300 ft után, de ha bejön az, hogy 6 és 137-ft-okat is behajtanak (és akár behajtócégnek adnak!), na akkor én is kiszállok a vaterázásból ! Más apróhirdetési oldalak nem olyan hatékonyak...mert ha valakinek az ország másik végében kellene, nem fog megbízni bennem egy jofogas vagy aprod hirdetés olvastán, hogy tényleg postára adom, ahogy én sem tehetem sajnos.

2014. márc. 14. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 A kérdező kommentje:

Brrrrr...

Helló, "régi vaterás". A Te eseted sokkal bosszantóbb, mint az enyém!

(Nálam külön, kiemelten szerepelt, h. az összeget csak a követeléskezelőn keresztül rendezhetem.)

Nem a követeléskezelőt hibáztatom, hanem magát a vaterát, aki ezt a jogot átadja neki. Nem ismerem az összefüggéseket, h. a creditforte a vatera saját cége, részegysége, vagy külsős társaság? Azontúl, h. kisstílű az ügy bosszúságot és pénzveszteséget okoz, és közben még tornáztat, dirigál és fenyeget. Számomra visszaél a (teljes jogú, azaz törzsvendég) felhasználó bizalmával. Kiad egy 3., ismeretlen félnek. A vatera egy kalap alá vesz mindenkit, mintha minden ügyfele az ellensége lenne.

Számomra az egész több, mint bosszantó, gusztustalannak tartom, mert a főcél, h. mindenáron, minden fillért kipréselni a felhasználóktól. Minden "megmozdulásod", "lélegzetvételed" az ő honlapjukon pénzbe kerül. Nekem ez jön le, h. az új vatera fő irányelve: PÉNZ, PÉNZ, PÉNZ. Lehet, h. tévedek, mégis úgy érzem, h. "leraboltak". Aki oda belép, remegjen. Az új vatera számára a felhasználó csak egy célpont.

2014. márc. 14. 19:19
 7/19 anonim ***** válasza:
Most már mindegy, de úgy kellett volna eljárnod, mint a 2. válaszolónak. A vatera felé fizetni kell, a követeléskezelő viszont senki neked, semmilyen jogot nem formálhat egy fillérre sem tőled, persze ők is és a vatera is félrevezetnek ebben, csak hogy fizess.
2014. márc. 15. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 A kérdező kommentje:

Kedves 7. válaszoló!

Köszönöm. Úgy látom, hogy igazad van. Lehet, hogy előbb kellett vona itt megkérdeznem, mielőtt léptem volna.

Ahogy a 2-es is írta, a vatera számlaszáma, ha belegondolok, nekem is megvolt, csak beleestem a csapdába, az azonnali, kártyás fizetést választottam. Rögtön kínálja a creditforte az e-mailjében, arra mentem rá, mert nekem ciki volt ez az egész téma, túl akartam lenni rajta. Persze a fiókomat azóta sem aktiválták, leirítkozni nem tudok. Gondolom, a creditforte sem rohant azonnal a vaterához a pénzzel... Hiszen nekik, ahogyan a feltehetően creditforte alkalmazott 1. válaszoló ("A válasz") írja, nekik ez csak egy csepp a tengerben... amit viszont azért nem hiszek, mert akkor nem hívtak volna fel 2 hét alatt 3-szor telefonon. Nekem úgy tűnt nagyon is remegnek minden csepp forintért. Azért köszi, remélem, nem lesz legközelebb, ha mégis, akkor vettem az adást: ki kell fizetni az eredeti tartozást, az eredeti félnek, a követeléskezelőt meg levegőnek nézni, mert mi köze hozzá ?!?!?!

2014. márc. 17. 08:17
 9/19 A kérdező kommentje:

Kedves "Régi vaterás", 2. válaszoló!

Igazából csak most értettem meg a válaszod. Köszönöm, Sajnos, nem értek a pénzügyekhez (sem :) ). Igazad van, most néztem meg a vaterán, bár korlátozva vagyok, mégis a régi számláimat meg lehet tekinteni, és bizony ott van a bankszámlaszámuk. Sőt, van ott is gyors opció, ott is befizethettem volna pár kattintással az eredeti 760 Ft-ot. Tényleg hülye voltam, hogy a behajtó cég felé rendeztem, akiket nem is ismerek, se jogilag, se fizikailag, sem érzelmileg, semmilyen formában. Viszont jól felháborodtam, hogy milyen szemetek és igazságtalanok. Lehet, hogy 4500-at nem ért meg ez a kis felháborodás. (Végre történik velem valami, volt mit mesélgetnem a hétvégén. Sokkal pozitívabb témákról is társaloghattam volna.) Lényeg: Igazad volt, köszönöm, az eredeti tartozást kellett volna befizetnem az eredeti félnek, a senkiházi követeléskezelőt meg el kellett volna hessegetni. (Talán nem tartozik ide, csak eszembe jutott: Döglégy. Keselyű. Szúnyog. Gondolom a címerállatuk.)

Vaterát mégis hibáztatom. Felháborító és ma sem értem, milyen alapon adja ki a személyes adataimat, egy 3., ismeretlen, térképen is alig található cégnek, 760 Ft miatt. Ami, amikor tudomásomra jutott, egyértelműen ki akartam nekik fizetni???

Már 4 napja befizettem a követelőzőnek, azonnali fizetési módban, a Vatera továbbra sem aktiválta a fiókomat, mintha nem is lenne érdekük. Pedig a zöldbetűs felhasználó, az, aki feltölt oda, aki lényegében biztosítja az árukészletet, aki miatt látogatják az oldalt, aki generálja a forgalmat. Ennyire nem érdekli őket a saját üzletük? Küldtek ugyan üzenetet, hogy igazoljam a befizetést, de nincs kedvem, igazolja az, akit rámküldtek, a behajtó, nekik az is munkakörükbe tartozik. (Dolgozzanak valamit.) Azaz ők még nem tudnak semmit. Kíváncsi vagyok, mennyi idő alatt ér át az információ. Ergo, még nem láttak pénzt. Lehet, h. a vatera is jobban járt volna, ha direkt lép kontaktba a felhasználóval?

Végülis mindegy. Megutáltam mind a 2 céget, vatera-creditforte. Csak azért lépek majd be a fiókomba, hogy leiratkozzam. Bár lehet, hogy előtte felajánlom, hogy bent maradok x összegért. Számolják ki, hogy mennyit ér nekik egy valódi, nem "kamu"-címes-neves, zöld betűs felhasználó.

2014. márc. 17. 09:33
 10/19 A kérdező kommentje:

Folytatódik a vatera - szappanopera. Kértem, hogy szíveskedjenek aktiválni a fiókomat, mert a hátralékomat plusz a követeléskezelő díját már több napja befizettem. A vatera tőlem (!!!) kéri, hogy szíveskedjek a bizonylatot lementeni és jpg formátumban átküldeni nekik.

Miért nem a követeléskezelőjétől kéri ??? Miért engem akarnak "dolgoztatni", mikor a követeléskezelő "adminisztrációs díj" címén kérte a plusz 3800 ft-ot? Adminisztráljanak. Dolgozzanak valamit. Ráadásul online cég az egyik. Így lelassul az ügyintézés? Én, online, 2 kattintás és 20 másodperc alatt fizettem... Ha már nem is egy szimpatikus és értékteremtő tevékenység, amit végeznek, legalább a saját vállalásukat fejezzék be. Most már nem is sűrgős? Egyik félnek sem? Eddig meg remegtek a 760 Ft-ért... Gusztustalan banda.

2014. márc. 18. 12:23
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!