Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ezzel fordulhatnék fogyasztóvé...

Ezzel fordulhatnék fogyasztóvédelemhez?

Figyelt kérdés
Már a 3. helyről rendeltük meg a megvásárolni kívánt telefont 12 hónap garanciával 66E Ft-ért. Mind a három helyről azzal hívtak vissza, hogy csak 2 év garanciával tudják szállítani 79E (!!!!!!!) Ft-ért, miközben mind a 3 kereskedő oldalán fel van tüntetve, hogy RAKTÁRON. Nagyon fontos lett volna ez a telefon, mert a héten utazok külföldre, és így azt a telefont kell elvinnem amivel vagy tudok telefonálni vagy nem. Random újraindulgatások és még sorolhatnám. Szóval lehet ezzel valamit kezdeni?

2014. aug. 22. 10:03
 1/4 anonim ***** válasza:
elolvastad az adott oldalalak kisbetűs részeit is? mert ha abban benne van valami, akkor nem tehetsz semmit.
2014. aug. 22. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Elolvastam mindent, de pontosabban mire gondolsz?
2014. aug. 22. 10:35
 3/4 anonim ***** válasza:

a kisbetűs részekben le szokták írni hogy a "raktáron" jelzés arra a telefonra vonatkozik amit nézel, nem a pontos feltételekre, csak a telefonra. a gsm boltok előszeretettel játsszák el azt, hogy olcsó feltételekkel kínálnak telefont, majd mikor megrendeled, akkor felhívnak, hogy csak a hosszabb garanciás/nagyobb memóriájú modell elérhető.


ez ellen semmit nem tehetsz, mert felhívnak, tájékoztatnak, tehát ők a törvényben vállalt kötelezettségeinek eleget tesznek.

2014. aug. 22. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm.
2014. aug. 22. 11:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!