Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Webox-al kapcsolatban személye...

Overlordhu kérdése:

Webox-al kapcsolatban személyes tapasztalatok?

Figyelt kérdés
A Postával összehasonlítva az árazása nem tűnik rossznak, és hasznosnak tűnik az is, hogy nem kell otthon várni a csomagot, mert akkor megy érte az ember, amikor szeretne. Valaki próbálta már? Budapesten belül mennyi idő alatt jut át egyik depóból a másikba a feladott csomag? Reális alternaítvája lehet ez a Postának, ha több helyen is lesznek depók?

2014. dec. 16. 11:55
1 2
 11/13 koko52cdm válasza:
Szar, fos, megbízhatatlan lassú!!! Nem működött a termináljuk ezért másnap értesítettek, hogy nem kapom meg a csomagot határozatlan ideig amíg meg nem javítják. Kivertem a balhét, mire feladták egy másik fos futárcéggel a G4S-el. A G4S nem hozta azon a napon amelyikre kiértesített! 1 hét után kaptam meg a csomagot!!! Felejtős mind a két cég!!!
2017. márc. 6. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim válasza:

Az én csomagomat a feladó pontosan egy hete adta fel és a mai napig nem érkezett meg a célállomásra. Az ügyfélszolgálat nem tud semmit, mondván nem kapnak információt a szerződéses futárszolgálattól. Szolgáltatás 0, ügyintézés 0. Messze kerüljétek ezt a hulladékot!

Felettébb érdekes, hogy Kínából már több száz csomagot rendeltem és eddig egy sem tűnt el...

2017. márc. 6. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 Mazsola.7283 válasza:

Én edigital-tól rendeltem, webox-os szállítással. 2 nap múlva jött az sms, hogy átvehetem a csomagot. Beütöttem a kódot, kifizettem a csomagot, kinyílt az ajtó de a csomag sehol. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták biztos túlméretes volt a csomag. 4 nap és 1,5 óra telefonálás után ott tartok, hogy én várom a pénzem, edigital várja a csomagot, hogy elküldhesse nekem a helyi üzletükbe.

1. nem hiszem el, hogy nem tudják mekkora a box és mekkora csomag fér bele.

2. miért nem értesítenek arról, hogy a csomag túlméretes és nem tudom átvenni?

3. a sofőr minek viszi be a rendszerbe elhelyezett csomagként?

4. miért fizettetik ki ha egyértelmű, hogy nem tudom átvenni?

5. ilyen esetekben miért nem megoldható, hogy átvegyem a sofőrtől személyesen?

6. miért nekem kell ennek az egésznek utánajárni?

A lényeg, hogy senkinek sem ajánlom a weboxot. Nagyon körülményes az ügyéntézés.

2017. jún. 15. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!