Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendelt termék ellenőrzése...

Rendelt termék ellenőrzése átvételkor futárkiszállítással hogyan történik?

Figyelt kérdés

Online megrendeltem pár műszaki cikket és futárszolgálattal hozzák ki. E-mailben írták, hogy a csomagot nézzem át, nem hiányzik-e valami, jó-e, ha valami nem stimmel, jegyzőkönyvet vettessek fel, így lehet orvosolni a hibát, kicserélik stb. E nélkül nem lehet reklamálni.

Nos, akárhányszor rendeltem így termékeket, eddig minden rendben volt,(kop-kop-kop) de sosem engedte a futár, hogy a csomagot megbontsam, nemhogy átnézzem, vagy ellenőrízzem. Nyújták a papírt, amit alá kell írnom, pénz átad, csomag átad és már megy is.

Amikor legutóbb rendeltem egy párátlanító készüléket, mondtam hogy, megnézném nem sérült-e a csomag, de a kézbesítő azt mondta, hogy nem adhatja át, nem bonthatom meg.

Azért csak jogom lenne, megnézni a futár jelenlétében a csomag tartalmát.

Tapasztalat, vélemény? Ti mit csinálnátok?


2016. jan. 23. 18:06
 1/6 anonim ***** válasza:

Nem tudom, de én másképp gondolom.

A futárnak nincs ideje, hogy netán minden csomagnál álljon, várjon, amíg a címzett csomagot bont és "leltározik".

A futár nem tud mit kezdeni egy esetleges közléssel, hogy ez nem az, amit rendeltem, vagy ez meg az hiányzik.

Honnan kéne tudnia mit rendeltél, és mi lenne a csomag teljes tartalma?

Azzal meg végképp nem tud mit kezdeni, postán elszámolni, hogy kibontott át nem vett csomagot visszavisz. Mit is kezd vele a posta?? Küldje vissza saját költségén akár Kínába, miközben netán még a pénzt se kapta meg érte??

Egyet köteles megtenni: jegyzőkönyvet kell felvennie a címzett kérésére, amennyiben a csomagolás sérült, vagy láthatóan megbontották.

Amit szoktam tenni: kamera indít, csomag sértetlenül bemutat, címzés csomagazonosító olvasható, aztán bontás, telefonnál első bekapcsolás, indító képernyő megjelenésig.

Mindezt egy snittben....

2016. jan. 23. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
honnan rendeltél? ha EDIGITAL, akkor mindenképpen nézd át, mert ők csak akkor fogadják el a reklamációt. még akkor is, ha a futár siettet.
2016. jan. 23. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Mall.hu-tól rendeltem.


Már rendeltem tőlük, nem volt baj.

Tudom, hogy a futár siet, de akkor miért írják, hogy nézzem meg, ellenőrízzem stb.

A kamera jó ötlet, köszi.

Mentek a zöld kezek.

2016. jan. 23. 19:35
 4/6 anonim ***** válasza:

Nem a mall.hu (és más web cég) írja elő a csomag átadási procedúrát, azt a szállítást végző cég előírásai szerint teszik a futárok...

És ahogy írtam, csak a csomag sértetlenségét ellenőrizheted, kifogásolhatod.

2016. jan. 23. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
Magyarországon van egy olyan törvény, hogy az online vásárolt terméket 04 napig vissza küldheted és köteles az oldal a pénzedet vissza fizetni! Videóra felveszek ahogy kibontod a csomagot így tudod bizonyítani, hogy nem cseréltél ki benne semmit, és ha valami nem stimmel akkor vissza küldöd, ha meg nem fogadják el feljelentést teszel és a videóval bizonyítod a dolgokat...
2016. jan. 31. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Utolsónak is köszönöm. Ment a zöld kéz.
2016. jan. 31. 15:12

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!