Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Aliexpressel kapcsolatban...

Aliexpressel kapcsolatban szeretnek segitseget kerni!?

Figyelt kérdés

Rendeltem az Aliexpressrol egy bikinit, sikeresen le is adtam a rendelest, minden megvolt. Kaptam masnap egy e-mailt, hogy toroltek a rendelesemet, viszont ha az Aliexpressen ramegyek a rendeleseimre akkor ott azt irja hogy a felado feladta a bikinit es x nap van hogy megerkezzen. Akkor most mi a teendo? :o

Elore is koszonom a valaszokat :*



2016. ápr. 25. 18:01
 1/6 anonim válasza:

Biztos hogy az törölve lett? Mit írtak pontosan az e-mailben?


Ha bármi problémád van akármelyik rendeléssel, akkor mindig az Open dispute-ra kell menned, ahol akár azt is be tudod jelölni/írni, hogy nem jött meg, törölve lett, stb stb.

2016. ápr. 25. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Az volt pontosan az e-mailben, hogy " Your Order No.xy has been cancelled because payment was not made before xy."
2016. ápr. 25. 18:19
 3/6 anonim ***** válasza:
Kifizetted amúgy?
2016. ápr. 25. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Igen, levette a kartyarol a penzt.
2016. ápr. 25. 18:41
 5/6 anonim válasza:
Akkor várd meg az x napot. Ha nem érkezik meg, vissza tudod igényelni az árát.
2016. ápr. 26. 03:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Koszonom:)
2016. ápr. 26. 20:18

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!