Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések

A kérdés
ElekTamás88 nevű felhasználó kérdése:

Ha nem "tetszik" a termék 3 napon belül visszavihetem?

Sziasztok!

Vettem a mai nap egy "3 Motoros fűthető masszázsülés"-t az OBI-ban. A termék nem megfelelő számomra. A motoros masszázs kütyü kegyetlenül nyomja a hátamat, úgy 10x5x5 cm-es doboznak tűnő valami. Bekapcsoláskor pedig katasztrófa amit csinál, mintha 20-30 telefon rezegne körülöttem, egy kicsit sem masszíroz. Nem a termék minőségével van probléma, szerintem a kivitelezésével, ugyanis nem hiszem, hogy lenne bárki, aki el tudná viselni maga mögött ezt a terméket.

A csomagolást természetesen megbontottam, ugyanis ki kellet próbálnom a terméket, hogy ezen a véleményen legyek. Amennyiben 3 napon belül visszaviszem a terméket, kicserélik egy másikra, vagy visszafizetik az árát? Nem szeretném szétbarmolni, meg tudnám oldani, hogy kivegyem belőle a zavaró alkatrészeket, de akkor ugrik a garancia... Milyen vásárlói jogom van ez ügyben?



Keress kérdéseket hasonló témákban: vásárlás, 3munkanap, obi

 2016. okt. 13. 20:23  Privát üzenet  

A válaszok
Nincs ilyen törvény. "Nem tetszik" indokkal semmi sem kötelezi őket semmire.

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/8Időpont 2016. okt. 13. 20:36 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem kötelesek visszacserélni, ha mégis megteszik, az az ő jófejségük.

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/8Időpont 2016. okt. 13. 20:38 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Hát ez nagyszerű, köszönöm a válaszokat!

Az OBI hirdet egy olyan lehetőséget, hogy 60 napos cseregarancia, azonban ép csomagolásban kéri a terméket. Zsugorcsomagolásban volt a termékük, így esélyem sem lett volna.. :(



# 3/8Időpont 2016. okt. 13. 20:54 Privát üzenet

Nem fogják visszavenni.


A 60 napos "Pénzvisszafizetési garancia" csak olyan termékre vonatkozik, amit az áruház utána el tud adni teljes árú termékként.

A három napot sokan összetévesztik azzal, hogy garanciális probléma esetén három napig az eladóhoz kell/ lehet fordulni, utána pedig a garancialevében található szervizhez.



A válasz 92%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/8Időpont 2016. okt. 13. 21:14 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

#4: Bár a konkrét kérdéshez semmi köze, csak a félinformációk helyreigazítása végett: bármikor visszavihetsz egy jótállással rendelkező hibás terméket a forgalmazóhoz is és a garancialevélen szereplő szervízekbe is. Azonban ha 3 napon belül a vásárlás helyére viszed vissza, akkor a terméket nem javíthatják, hanem azonnal cserélniük kell.

Egyébként sokan azért tévesztik össze ezt a "nem tetszik, vegyék vissza" helyzettel, mert 1997-ig valóban volt ilyen (hasonló) törvény, ami ezt megengedte.



A válasz 48%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 84%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/8Időpont 2016. okt. 13. 22:46 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
5-os adta a tökéletes valaszt megis lepontoztak...

A válasz 87%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/8Időpont 2016. okt. 14. 07:21 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Vidd vissza. Remelhetoleg a csomagolas vmennyire meg ep. Ha nem, hat ez van. :)

Mi meg a novenyt is visszavesszuk... Szoval, csak nyugodtan.

Es, barmelyik Obi-ba vissza viheted!



A válasz 32%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/8Időpont 2016. okt. 14. 07:51 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Köszönöm az eddigi válaszokat!

A probléma megoldódott, van egy "kis" rutinom reklamációk kezelése és írása terén. Egyből az OBI-nak küldtem egy levelet és leírtam mi a panaszom a termékkel. Ők továbbították az áruháznak a reklamációmat, kifogásomat és a sérült csomagolás ellenére visszafizették a árát, majd megvásároltam a számomra tökéletes terméket. :-)



# 8/8Időpont 2016. okt. 17. 18:11 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Ha nem tetszik az interneten vásárolt termék, kell-e bármit fűzetni az elállás esetén?
Ha nem tetszik a vaterán megvásárolt (és már kézhezkapott) termék, mit tehetek?
Kinek tetszik ez az óra? Megéri megvenni? Www.Timeshop.hu/termek/extra-kulonleges-akzent-ferfi-femszijas-karora- ak19043ch/
Douglasba van felbontva parfüm amit bele lehet fújni a kupakba, hogy eltudjam dönteni hogy tetszik vagy nem az illata?
Ha vásárolok egy webáruházból mondjuk 100 ezer forint értékben, de a termék nem tetszik, ezért az áruház "jóváírás" néven visszautalja a kártyás fizetés árát, tartozom az adott...
Ha a tesz vesz vagy a vatera oldalon leütök egy terméket, és felveszem a kapcsolatot az eladóval, majd személyesen találkozok vele és nem tetszik a termék, amit leütöttem, elállhatok a vásárlástól?

Kérdések az Üzlet és pénzügyek rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!