Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha nem "tetszik" a termék 3...

ElekTamás88 kérdése:

Ha nem "tetszik" a termék 3 napon belül visszavihetem?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Vettem a mai nap egy "3 Motoros fűthető masszázsülés"-t az OBI-ban. A termék nem megfelelő számomra. A motoros masszázs kütyü kegyetlenül nyomja a hátamat, úgy 10x5x5 cm-es doboznak tűnő valami. Bekapcsoláskor pedig katasztrófa amit csinál, mintha 20-30 telefon rezegne körülöttem, egy kicsit sem masszíroz. Nem a termék minőségével van probléma, szerintem a kivitelezésével, ugyanis nem hiszem, hogy lenne bárki, aki el tudná viselni maga mögött ezt a terméket.

A csomagolást természetesen megbontottam, ugyanis ki kellet próbálnom a terméket, hogy ezen a véleményen legyek. Amennyiben 3 napon belül visszaviszem a terméket, kicserélik egy másikra, vagy visszafizetik az árát? Nem szeretném szétbarmolni, meg tudnám oldani, hogy kivegyem belőle a zavaró alkatrészeket, de akkor ugrik a garancia... Milyen vásárlói jogom van ez ügyben?



#vásárlás #obi #3munkanap
2016. okt. 13. 20:23
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Nincs ilyen törvény. "Nem tetszik" indokkal semmi sem kötelezi őket semmire.
2016. okt. 13. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem kötelesek visszacserélni, ha mégis megteszik, az az ő jófejségük.
2016. okt. 13. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Hát ez nagyszerű, köszönöm a válaszokat!

Az OBI hirdet egy olyan lehetőséget, hogy 60 napos cseregarancia, azonban ép csomagolásban kéri a terméket. Zsugorcsomagolásban volt a termékük, így esélyem sem lett volna.. :(

2016. okt. 13. 20:54
 4/8 anonim ***** válasza:
93%

Nem fogják visszavenni.


A 60 napos "Pénzvisszafizetési garancia" csak olyan termékre vonatkozik, amit az áruház utána el tud adni teljes árú termékként.

A három napot sokan összetévesztik azzal, hogy garanciális probléma esetén három napig az eladóhoz kell/ lehet fordulni, utána pedig a garancialevében található szervizhez.

2016. okt. 13. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
70%

#4: Bár a konkrét kérdéshez semmi köze, csak a félinformációk helyreigazítása végett: bármikor visszavihetsz egy jótállással rendelkező hibás terméket a forgalmazóhoz is és a garancialevélen szereplő szervízekbe is. Azonban ha 3 napon belül a vásárlás helyére viszed vissza, akkor a terméket nem javíthatják, hanem azonnal cserélniük kell.

Egyébként sokan azért tévesztik össze ezt a "nem tetszik, vegyék vissza" helyzettel, mert 1997-ig valóban volt ilyen (hasonló) törvény, ami ezt megengedte.

2016. okt. 13. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
90%
5-os adta a tökéletes valaszt megis lepontoztak...
2016. okt. 14. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
33%

Vidd vissza. Remelhetoleg a csomagolas vmennyire meg ep. Ha nem, hat ez van. :)

Mi meg a novenyt is visszavesszuk... Szoval, csak nyugodtan.

Es, barmelyik Obi-ba vissza viheted!

2016. okt. 14. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm az eddigi válaszokat!

A probléma megoldódott, van egy "kis" rutinom reklamációk kezelése és írása terén. Egyből az OBI-nak küldtem egy levelet és leírtam mi a panaszom a termékkel. Ők továbbították az áruháznak a reklamációmat, kifogásomat és a sérült csomagolás ellenére visszafizették a árát, majd megvásároltam a számomra tökéletes terméket. :-)

2016. okt. 17. 18:11

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!