Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendeltem eBay-ről, az eladó...

Rendeltem eBay-ről, az eladó eltűnt, a terméket nem adta fel postára. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Rendeltem az eBay-ről 12-én pár ezer forint értékben, meg is kaptam az emaileket, hogy megrendeltem és kifizettem. Másnap jött egy email a következő címmel: "The listing you're interested in is no longer available"

Megnéztem az eladó profilját, és a következő fogadott: "No longer a registered user"

Nyitottam 13-án egy 'request'-et pénuvisszatérítésre, illetve küldtem egy üzenetet az eladónak az eBay-en keresztül, azzal a szöveggel, hogy rendeltem, az eladó eltűnt, és hogy nem adta fel postára. Az eladó azóta sem válaszolt, az eBay pedig azt írta, hogy várjunk 19-éig.

Illetve van egy másik rendelésem is, azt az eladó elvileg feladta postára, de idő közben eltűnt, ő is "No longer a registered user". Elméletileg április 20 és május 25 között kell ideérnie a terméknek.

Mit tegyek? A válaszokat előre is köszönöm.



2017. ápr. 16. 23:23
 1/6 anonim ***** válasza:
18%

vrsz, es ha a jelzett idopontig nem erkezik meg, akkor a lepesek, legalabbis nalam igy volt:


1. kapcsolatfelvetel az eladoval, hogy hol a termek

2. kapcsolatfelvetel az E-bay-el

3. rendorsegi feljelentes csalas miatt

2017. ápr. 17. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Meg kell várni a szállítási határidőt, ha nem érkezik meg, refund-ot kell kérni, amit meg is fogsz kapni.

A rendőrségi feljelentés teljesen értelmetlen dolog ez esetben.

2017. ápr. 17. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Itt a szöveg, amit emailben kaptam:


Your request is open in the Resolution Center

Hi


Here's what just happened:


We're sorry to hear that you haven't received (termék neve). You've opened a request, and we've notified the seller that you've requested a refund for the item.


Here's what you need to do next:


Please allow a few days for the seller to respond to your request in the eBay Resolution Center.


If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Apr 19, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support. A customer support agent will then review your request and get back to you with a decision within 48 hours.


What you should know:


If we don't hear from you by May 13, 2017, we'll assume that things have been resolved, and your request will be closed. Note that once a request is closed, you won't be eligible for a refund through the eBay Money Back Guarantee for the item.


Illetve az ebayen ezt látom:

[link]


A másik rendelésnél megvárom a határidőt, ha nem érkezik meg akkor kérek refundot.

2017. ápr. 17. 12:30
 4/6 anonim ***** válasza:
68%

"A rendőrségi feljelentés teljesen értelmetlen dolog ez esetben."


Hát a magyar rendorsegnel egesz biztos, mert xarnak ra es nem akarozik nekik dolgozni... De a nemet nekem visszaszerezte a penzem.

2017. ápr. 17. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Az ebay magától megadta a refundot, köszönöm mindenkinek a válaszokat.
2017. ápr. 18. 15:25
 6/6 anonim ***** válasza:

Az ebay magától megadta a refundot.


Bizony, bizony.


És hogy legközelebb se járj pórul, csak olyan terméket vegyél, aminek az adatlapján szerepel az "ebay MONEY BACK GUARANTEE" felirat (a termék adatlapján a shipping, delivery, stb. adatok, alatt)!

2017. ápr. 19. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!