Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ilyenkor mi a teendő?

Ilyenkor mi a teendő?

Figyelt kérdés

OTP bank számlámról interneten utaltam április 7.-én (pénteken) 2 alkalommal x összeget abaqoosra (már nagoyn sokszor megtettem, és eddig semmi baj nem volt). Az első utalás egyből megérkezett szokásos módon azzal semmi baj nem volt, viszont a második utalás amit aznap intéztem (ugyanannyi összeggel) körülbelül 19:30 körül, az nem érkezett meg, de az OTP számlámról levonódott az összeg.

Gondoltam várok, hátha később megérezik, azóta sem érkezett meg, viszont azóta utaltam már ugyan így az abaqoosra és az egyből meg is érkezett.

Megnéztem többször is utólag, de nem írtam el az adatokat számlaszám stb.. Valakivel már történt ilyen?

Ilyenkor kihez kéne fordulnom?



2017. ápr. 19. 01:03
 1/1 anonim ***** válasza:

"Ilyenkor kihez kéne fordulnom?"


Talán a bankhoz?... :-)

2017. ápr. 19. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!