Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » DIGI -nél, a bekötéstől...

DIGI -nél, a bekötéstől számított 4. napon normális ha nincs telefon?

Figyelt kérdés
Három napja felmondtuk a (retkes) T-Home szolgáltatásait, és a DIGI -t választottuk helyette. Az internet és a tv jól működik, viszont telefon még mindig nincsen. Ez normális, vagy bejelentésre váró hiba? Ha nem hiba, akkor mennyi idő lehet még, mire elérhetővé válik a telefon?

2017. ápr. 21. 15:20
 1/3 anonim válasza:

Ilyen dolog a mi területünkön is előfordult már. A "legviccesebb" és egyben a legbosszantóbb az, hogy még be sem tudja jelenteni az ember a hibát - hacsak nincs mobiltelefonja - mert pont a vezetékes telefon szolgáltatás nem működik.


Sokan dicsérik a digi-t, én inkább maradtam a upc-nél. Igaz nagyon drága, de műszakilag megbízható. kopp-kopp.


Több fórumon is utánaolvastam a digi szolgáltatásának. Háááát, én azt mondom, hogy olcsó húsnak híg a leve. Ezzel nem akarok megbántani senkit sem. A minőséget meg kell fizetni. Mindegy, hogy termékről vagy szolgáltatásról van szó. Mondjuk az is igaz, hogy a "régi" nagy szolgáltatók pofátlanul magas díjat minden szolgáltatásért. Ilyen tekintetben nem árt a versenyhelyzet. Legalább van, aki egy kicsit fékezi őket.


Azt mondják azok az előfizetők, akik a digi-nél vannak, hogyha bejelentik a hibát, akkor elég gyorsan kijavítják a szolgáltató szakemberei. Csak kérdés, hogy mikor fog ismét előjönni ugyanaz a hiba vagy esetleg más hiba ?


Nálunk a villanyoszlopokon lévő fehér színű digi-s csatlakozó dobozok fedele elég sok helyen nyitva van. Gondolom ez így nem üzemszerű. Mondjuk ezt a dolgot csak az veszi észre, akit célirányosan a dobozok érdekelnek. (Minden cég úgy működik, amilyen az irányítás.)

2017. ápr. 22. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
A hozzászólásod alapján, akkor már egészen egyértelműen hibáról van szó. Csodálatos :D Nálunk amúgy sem tudott soha semmi rendeltetésszerűen működni, hozzá vagyok szokva az ügyintézéshez. És még mindig nem bántam meg, hogy leváltottam a T-Home -ot, mert ennél mocskosabb szemét nem is lehet a piacon. Mindenesetre köszi a segítséget, nekem szerencsére van mobilom, és egy emelt díjas számon biztos fel tudom őket zargatni, hogy megoldják azt a problémát, aminek nem is kéne léteznie. Köszi!
2017. ápr. 24. 11:51
 3/3 anonim válasza:
Mondjuk azt a digi előnyére lehet írni, hogyha bejelentik a hibát, akkor elég gyorsan kijavítják a szerelők.
2017. ápr. 25. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!