Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha egy webshop hibás részletek...

Ha egy webshop hibás részleteket ír egy termékhez és elállok a vásárlástól utólag, elvárható, hogy a webshop visszafizesse a szállítást is? (mall.hu)

Figyelt kérdés
Rendeltem egy billentyűzetet a mall.hu-ról. 2 helyen is azt írták az oldalon, hogy magyar kiosztású, de valójában nemzetközi. Írtam is az ügyfélszolgálatnak, hogy cserét (magyarra ha van) vagy pénz visszafizetést kérek. Válaszukban a vételárat írták, hogy visszafizetik. Jogosan mehetnék a szállítási díj után is a válaszban? Elvégre az ő oldaluk árul valamit hibás leírással, és nem érezném jogosnak, ha az ő hibájuk miatt szállításon bukjak pénzt... Mi a mall.hu álláspontja erről?

2017. szept. 7. 14:42
 1/3 anonim ***** válasza:
Véleményem szerint igen mert hibás teljesítés történt.
2017. szept. 7. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Internetes vásárlásnál indoklás nélküli elállási jogod van, és ilyenkor a szállítási díj is visszajár a termék ára mellett. Egyedül a termék visszajuttatását kell neked viselned, úgyhogy vagy beviszed személyesen, vagy kifizeted a postázást.
2017. szept. 7. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Utolsó

Elállás alatt igen. De ez itt hibás teljesítés, az esetben minden költség az eladót terhel.

2017. szept. 7. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!