Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendeltem vmit wishről és...

Rendeltem vmit wishről és mivel már 2 száll. határidő is lejárt az ügyfélszolgálaton rákérdeztem, hogy hol van a termék. Erre bocsánatot kértek és közölték visszautalják az összeget. Eltelt egy hét és megkaptam a terméket. Mi ilyenkor a teendő?

Figyelt kérdés

2017. okt. 4. 17:17
 1/4 anonim ***** válasza:

A teendő ilyenkor? Közlöd az ügyfélszolgálattal, hogy megjött a cucc, kérik-e a pénzt, vagy megtarthatod.

Mivel sokat késtek, könnyen előfordulhat, hogy megtarthatod.

2017. okt. 4. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Lehetsz becsületes vagy nem. Te dolgod.
2017. okt. 4. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy megkaptam a terméket és szeretném megtartani. Azt a választ kaptam, hogy a visszautalást nem tudják visszavonni, de a termeket megtarthatom. Szóval nagyon pozitív csalódás ért.☺️
2017. okt. 5. 22:25
 4/4 anonim válasza:
Engem is kellemes csalodás ért. Egy ingyen gyūrū 502 ft-os postakõltséggel a nyomkõvetes szerint,elekadt valamelyik reptéren még Kínában./2 hónap alatt / az Ūgyfélszolgálat kõzõlte hogy lejárt a becsūlt szállitási határidõ így visszautalják a pénzt. 3 nap múlva a számlámon volt az 505 ft.
2017. okt. 11. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!