Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Más terméket kaptam mint amit...

Aron9000 kérdése:

Más terméket kaptam mint amit megrendeltem, ilyenkor mi a teendő?

Figyelt kérdés
Cégre vásároltam egy terméket, az extreme digitaltól, de más terméket hoztak mint amit megrendeltem. Vissza szerettem volna cserélni de mondták hogy az elállási jog csak magánszemélyekre vonatkozik. Milyen jogom van más az elállási jogon kívül ha cég nevére vettem a terméket de mást hoztak ki? (azt írták hogy akkor veszik vissza ha bontatlan és érintetlen a csomagolás, de hogy tudja az ember hogy mást hoztak ki ha nem bontja ki?)

2018. aug. 16. 13:30
 1/6 anonim ***** válasza:

Kérdés, hogy miröl van szó konkrétan és mit jelent a mást hoztak.

Ugyanis ha olyasmi, ami intim dolog (pl fehérnemü vagy egyéb), azt soha nem cserélik vissza, ha pl egy telefon, azt igen.

Ezen kívül itt nem elállásról lenne szó, hanem hibás teljesítésröl, ami független az elözö szabályzástól, feltéve, hogy azonnal jelezted, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél. Ha két hét múlva jut eszedbe, akkor természetesen nincs rá lehetöség.

2018. aug. 16. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Billentyűzetről van szó, 0 percet volt használva, és ez az ügy már vagy 3-4 hónapja húzódik, (az extreme digital gyors és korrekt válaszolásainak köszönhetően) de már aznap jeleztem amikor megkaptam, hogy rossz terméket szállítottak le nekem.
2018. aug. 16. 13:49
 3/6 anonim ***** válasza:
Ilyen esetben célszerü azonnal visszaküldeni, akkor kevésbé szokott probléma lenni.
2018. aug. 16. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Kérvényeztem a termék visszavételét (még aznap) és mondták, hogy ilyen esetekben futárt küldenek... nem küldtek... helyette értesítettek a terméknek "bontatlan csomagolásban" kellene lennie és nem veszik vissza.
2018. aug. 16. 15:20
 5/6 anonim ***** válasza:

Hát akkor magadra vess. Egyáltalán minek bontottad ki, ha láttad, hogy nem azt küldték, amit megrendeltél?

A szállítás napján kellett volna nekik telefonálni, hogy nem jó a termék, másnap küldjék el futárral a jót, te meg neki vissza tudtad volna adni az elsőt.

2018. aug. 17. 04:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Az elállás, az egy teljesen más dolog. Ha pontosan azt kapod, amit szerettél volna, akkor is elállhatsz a vásárlástól, mivel interneten vetted, és nem volt alkalmad a boltban kézbe venni és alaposan meggusztálni. (És valóban, ez a jog azonban csak a természetes személyeket illeti meg, a cégeket nem! Nem kell a magán célokra használt eszközöket a cég adóalapjából mindenáron leszámítolni, mert ilyen módon mint most is, néha visszaüt a kapzsiság.)

Itt azonban hibás teljesítést történt. Nem azt kaptad, amit megrendeltél. A terméket postafordultával saját költségen vissza kellett volna küldeni az eladónak.

Ekkor lenne jogalap a további intézkedésre.

2018. aug. 17. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!