Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Visszamondott online rendelés...

Visszamondott online rendelés esetén miért kell kifizetnem a szállítási költséget, ha a futár hibájából nem kaptam meg a csomagot?

Figyelt kérdés
A SzerszámX weboldal kéri rajtam a szállítási költségeket, amiket a Sprinter futárszolgálat kér tőlük. Egy utánvételes vásárlás volt. A helyzet az, hogy volt egy csomagom, amit 3x próbált kézbesíteni a Sprinter sikertelenül. Először hívott a futár, hogy mindjárt ott van, vártam-vártam, erre kiderült, rossz címre vitte, és utána kaptam egy emailt, hogy a kézbesítés sikertelen. Utána egyeztettem a Sprinteres ügyfélszolgálattal a címről, jól adtam meg csak a GPS rossz helyre irányította. 3 nap múlva újra próbálkozott a futár. Telefont nem kaptam, csak emailt utána, hogy a kézbesítés sikertelen. Telefonáltam ismét, azt mondták pedig a futár ott volt a címen, mondom biztosan nem mert a nap 24 órájában itthon vagyunk, és még a szomszéd is átvehette volna helyettem, de ő sem látta. Kamuztak össze-vissza. Elnézést kértek, és rá 1 hétre küldték újra a csomagot, de megint csak egy emailt kaptam hogy sikertelen. Újra telefonáltam finoman, hogy kapják be és vigyék a csomagot ahová akarják, de én már nem kérem, a SzerszámX-el is közöltem a tényeket, hogy a Sprinteresekkel gond van, 2 hete van náluk a csomag, 14 nap elállási jogom van és visszamondom a rendelést. Elfogadták, most meg kaptam egy emailt, hogy fogok kapni egy csekkett a kézbesítések áráról. Mi van? Létre se tudott jönni a kapcsolat a saját hibámon kívül, én voltam aki telefonálgattam, intéztem a dolgokat, és a futár hibája miatt rajtam kérik számon mind a 3 szállítási költséget. Ilyenkor mit lehet tenni, mert nem akarok fizetni!

2018. okt. 17. 12:19
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
79%

Írd meg nekik ugyanezt, mind a Sprinternek, mind a cégnek. A cégnek mond meg a Sprinterrel egyeztessen és neked semmilyen csekket ne küldjön. A sprinternek is írd meg, hogy egyeztessen a bolttal.


Amúgy meg egy valamire való futárcégnek van biztosítása ilyen esetekre, de érthetetlen, ha ennyire életképtelen futárral dolgoztatnak, akkor mire fel kéri el a webbolttól a szállítási költséget.


A webboltos nem hibás, mert nem tehet róla, és nem is tudja, hogy a sprinteres volt "kétbalkezes".

2018. okt. 17. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Én is így gondolom, hogy nem kell semmilyen szállítási költségeket kifizetnem. Mivel a 14 napos elállási jogban ez is benne van. Afogyasztóvédelem honlapján ugyanez le van írva, hogy a vételárba a szállítási költség is beletartozik, és a rendelés 14 napon belüli visszamondása esetén nem tartozok senkinek semmivel, ha előre utaltam volna az összeget, akkor is visszajárna a szállítási költséggel az egész. Ilyen esetben az üzletne, webshopnak semmisnek kell tekintenie a vásárlást, mintha az meg se történt volna. Valahogy így volt leírva, csak terjedelmesebben.
2018. okt. 20. 04:30
 3/11 A kérdező kommentje:
Az meg hogy ki fizeti a szállítási költségeket, szerintem is egymás között intézzék el.
2018. okt. 20. 04:32
 4/11 anonim ***** válasza:

Engem is átvertek!


Megrendeltem egy aceltalpas damilfejet tőlük,de nem acéltalpasat küldtek,hanem egy nagyon puha műanyagost. Kb. 1 óra használat után nagyon megkopott,és a damilfej eleve hibás volt,éppen hogy csak elérte a föld felszínét,máris adagolta a damilt,ezért munkára használhatatlan.

Ezt jeleztem nekik,képet kértek,én küldtem is,és amikor bebizonyosodott,hogy ők hibáztak,több e-mailemre sem reagáltak.

Ezután többször is kitöltöttem a 14 napos jogi elállásos nyilatkozatot,nagy nehezen jópár nap múlva írják,hogy használt,ezért nem vásárolják vissza.

Oké,nem az jött amit rendeltem,és mégis használtam. De ez mindegy is,mivel a termék akkor is hibás,használhatatlan,mivel non stop adagolja a damilt.


Csak addig vagy jó,amég nem fizetsz,utánna nem reagálnak a panaszodra.

Itt már csak a fogyasztóvédelem segíthet!

2019. szept. 4. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 mercis válasza:
Én egy krokodilemelőt rendeltem tölük. kiküldtek egy teljesen más tipusut, a rendelttől eltérő, kissebb tudású emelőt.Irok nekik,hogy ez nem az a tipus amit kértem,válasz: "De ez az amit rendelt". Eggyértelmüen látszik az álltalam elküldött képeken ,hogy ez nem az amit vettem tölük de ők állitják,hogy az!! Érted!? A dobozon lévő tipusszám sem stimmel de ez akkór is az amit én rendeltem szerintük!! Természetesen napok ota nem válaszolnak Email-re telefont nem veszik fel!! Egy ocsmány banda ! Ne rendeljen senki tölük csak addig kellessz amig fizetsz , mint ahogy az elöttem író is megjegyezte!!
2019. okt. 5. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim válasza:
100%
Nos Úgy tűnik a szerszámX web áruháznak ez a hobby-ja, hogy mindenkinek mást küld, mint amit megrendel tőlik, és persze gagyibbat, silányabbat, mint a rendelt dolog.Én Légkulcsot rendeltem tőlük, camion kerékszereléshez való méretet, 3300 Newton méter erősségűt. Már másnap hozták a cuccot, de kibontva a kartondobozt egy TESCO márka a STRAUSS 2200 Newton méter erősségű volt a dobozban. Hivom a telefonszámokat, nem veszik fel.Utána foglalt.így meg 3 napig.Emailre 48 óra múlva jött válasz : A Két termék teljesen ugyan az.(szerintük) Kitöltöm a vissza küldési vásárlástol el állási nyilatkozatot amit 48 óra Mulva megválaszolnak, eredmény: semmi válasz. Telefonon soha vissza nem hivtak. Egy igazi undorító mocskos szemét semmirre való banda, senki ott soha ne vegyen semmit, mert ráfarag vele. Csak addig kell a vevő amig kifizeted a gagyi dolgaikat. Hogy működne ezeknél a garancia?? SEHOGY, se gyári szám a gari levélen,se semmi kitöltve engedély sincs az adott termékre hogy hivatalos szerv bevizsgálta volna. Remélem előbb utóbb bezáratja valaki ezt a lebujt, nem bolthoz való viselkedés mód.Ez inkább a "g@cinepper" titulus a találó.
2019. nov. 13. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

Nekem is teljesen mást küldtek. Bozótvágó tárcsát rendeltem, 60 fogas High technek kinéző helyett 40 fogasat küldtek, ami ráadásul igénytelenül lefestett (rozsdafoltra festettek, vagy hasonló).


A rendelt damilfej automata is teljesen más volt.


Eddig lehetett őket értékelni Google-n, már ez sem érhető el, és facebookon sem lehet értékelni őket. Azt hiszem, hogy ez mindent elmond erről a bandáról.

2019. dec. 18. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim válasza:

Épp most keveredtem "vitába" ezzel a "céggel". Rendeltem két tételt. Egy nagyobb értékű fűkaszát és egy párezres bigyót. A visszaigazoló mail szerint minden rendben is volt. Egyszer csak jön egy mail, hogy nemsokára szállítanak, de ott már csak a párezres bigyó szerepelt a teljes szállítási költséggel. Szerencsére időben reagáltam és kérdőre vontam őket, hogy ez mi. Ráellenőriztem a rendelésre is a weboldalon és ott azt láttam, hogy a nagy értékű tételt eltüntették, csak a bigyó van ott. Erről is ment e-mail, amire még reagáltak, hogy majd két részletben szállítanak és egyszeres szállítási költség lesz. Szerencsére nem hiszek a meséknek és gyorsan visszaírtam, hogy ez így nem fog működni, legfeljebb úgy, ha először a drágább tételt küldik. Erre már nem reagáltak, és pár napra rá a futárcég jelezte, hogy másnap már szállítana. Ekkor felhívtam a futárcéget, hogy ne is próbálkozzanak vele, mert nem veszem át.


A szerszámX-nek meg azóta is több mail-t küldtem, hogy tisztázza a helyzetet. Nem tette. Ma meg kapok egy levelet, hogy fizessem ki nekik a szállítási költséget oda-vissza. Na, ez a pofátlanság nagyjából kijelölte a helyét ennek a cégnek nevezett szélhámosnak.


Mindenkinek csak azt tudom ajánlani, hogy kerülje el, vagy szívassa szénné ezt a szélhámost, aki a SzerszámX mögött áll.

2020. máj. 12. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Mindenkinek azt ajánlom,hogy írjon a fogyasztóvédelemnek:


[link]

2020. máj. 13. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:
ÁTVERÉS ahogy tapasztalom. Visszaküldtem volna de nem foglalkoznak a panaszommal. Addig vagy jó míg ki nem fizeted.
2021. márc. 9. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!