Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi a teendő ilyen esetben?...

Mi a teendő ilyen esetben? (téves szállítás online rendelés után)

Figyelt kérdés
A múlt héten az egyik online gyógyszertárból rendeltem 4500 ft értékben, kártyával ki is fizettem, majd Pick Pack Ponton keresztül átvettem a csomagot, majd otthon kibontottam és kiderült, hogy valaki más rendelését küldték el nekem. A cég nem veszi fel a telefont, mailre nem válaszol. Ilyenkor mit tudok tenni? A kártyás fizetésre vonatkozó chargeback jogos lehet ilyen esetben is? Köszönöm.
2018. aug. 30. 21:30
 1/2 anonim ***** válasza:
28%
És hogy bizonyítod a banknak, hogy te nem azt kaptad, amit kértél? Na ugye hogy sehogy. Írj a cégnek, hogy járjanak utána és kérd a termék cseréjét.
2018. aug. 31. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

"A cég nem veszi fel a telefont, mailre nem válaszol."


Egyébként annyi "bizonyíték" van, hogy benne van a csomagban a más nevére kiállított számla.

2018. aug. 31. 22:35

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!