Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Megtehetem hogy nem veszem át...

Megtehetem hogy nem veszem át a csomagot?

Figyelt kérdés

2 hete rendeltem az egyik oldalról. 1-5nap volt az hogy hâzhozszállítsák. Azóta se kaptam meg. Írtam nekik emailt és telefonon kerestem őket amit nem vettek fel hogy lemondjam a rendelésem. Majd írnak egy válasz levelet hogy összekêszítették, megértésemet türelmemet köszönik.

Ilyenkor mivan?


2018. okt. 22. 23:46
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
21%
Emberi oldala a dolognak, hogy szólsz valakinek, ha nem tartasz igényt a szolgáltatására. Nem kell ahhoz indok, hogy emberként viselkedj.
2018. okt. 23. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
23%

gondolom nehéz felfogni, de harmadjára leírom, hogy én szóltam és szólni fogok ezután is...:D


csak ugye én, mint fizető vevő meg nem csak emberi gesztusból várnám azt el, hogy tájékoztassanak, ha valami probléma van a rendeléssel kapcsolatban...

2018. okt. 23. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
21%
Először írod, de valószínű mindig ott volt az írásod mögött. :) És biztos akkor is szóltál nekik, amikor azt írtad hogy 0 kommunikáció volt köztetek.
2018. okt. 23. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:
75%

"Akinek a hivatalos, elállástól való jog nem jó válasz, az magyarázattal szolgáljon, legyen annyira gerinces."

Nem én voltam, de megteszem.

Az elállási jog azt jelenti, hogy a jogszabályoknak megfelelő módon az interneten megvett terméket átveszed és kifizeted. És mivel a webshopban személyesen megtekinteni, kipróbálni nem tudtad, ha otthon kézbe véve mégsem tetszik, akkor a jogszabályi határidőn belül visszacsomagolhatod és saját költségeden visszaküldheted.

Ez az elállási jog!

És nem az, hogy nem veszed át!

Ugye te is érzékeled a különbséget?!?

Ne mondd, hogy nem...

2018. okt. 24. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

"semmi kommunikáció, 2 hét múlva írtam nekik, hogy rendeltem máshonnan és már így tárgytalan. "


csak hogy megnyugodj, de igazából kár neked bármit is írni, mert úgysem fogod fel, csak kötekedsz.


ha az oldalon oda van írva, hogy a termék raktáron van, és a szállításról szóló részben le van írva, hogy 3-5 munkanapon belül szállítanak, majd ezután 2 héten keresztül meg sem keresnek, én szerintem még türelmes is voltam...és miután kénytelen voltam máshonnan megrendelni, 2 hét után szóltam neki, hogy ha küldték, ha nem, már nem kell...de gondolj, amit akarsz. gondolom valami bukott webshop-os lehetsz, és b:ssza a csőröd, hogy bezzeg a vevőknek több joguk van.


szar ügy, én is szolgáltatásban dolgozok, az van, amit az ügyfél kíván...ha nem, akkor majd keres mást.

2018. okt. 24. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 A kérdező kommentje:
Én amúgy egy babakocsit és szőnyeg szettet rendeltem. E-mailben le is írtam hogy mivel se emailben se telefonon nem kaptam választ hogy miért nem kaptam kézhez a csomagomat arra írtak választ hogy köszönik a megértést majd a futár értesít. Tehát jeleztem hogy nem kérem, de elég nehéz lehet a felfogásuk hogy miután szóvá tettem utána készítik el a rendelésemet miután leírtam hogy nem tartok rá igényt.
2018. okt. 25. 00:31
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!