Autogumi hibas kezbesitese/visszafizetes/anyagi karokozas?
# 2
Számlát fizetés után szokás kiállítani, az meg nem történt...
Kérdező, ne nevettess már...
Megrendeltél valamit, a sógorod címére megérkezett, a sógorod nem kérdezte meg, hogy mégis mi ez, honnan jött? Vagy akkor még beszéltetek egymással, később meg már nem? :-)
Tegyük fel, a sógorod azt hitte, ki van fizetve, felszereltette (vagy Ő felszerelte, ezt ugye nem tudjuk), használta. Ezek után gondolod bárki is vissza fogja venni a HASZNÁLT gumit?
Nem követelheted a kereskedőtől a pénzedet, főleg nem a fel és leszerelés árát, ezzel szemben a kereskedő teljesen jogosan követelheti a pénzét, akár fizetési meghagyással is, ugyanis Ő kiszállította, Te haszáltad, de nem fizettél.
Az nem idnok, hogy nem kaptál megerősítő emailt - az is lehet, hogy a spamok között landolt. Én is találtam már FIZETENDŐ SZÁMLÁT a spamok között (majdnem átadták már követeléskezelőnek).
Ja, és azt honnan veszitek, válaszolók, hogy nem kapott számlát?? Lehet, hogy e-számlát kapott - manapság már az egy bevett szokás.
Semmit nem követelhetsz, kérdező, ezzel szemben az eladó be tudja bizonyítani, hogy Te megrendelted, Ő kiszállította, a megadott címen valaki átvette - tehát köteles vagy fizetni.
Ha kint van nálad a gumi, akkor szépen tedd fel a netre és add el - és akkor nem lesz 2 gumid.
2-es, felesleges a fogyasztóvédelemhez fordulnia, mert ott is csak kinevetik: az, hogy nem kapott megerősítő emailt, az nem egy indok a nem fizetésre.
A megrendelés teljesítve lett, nem hibás a gumi - nem a fogyasztóvédelem ügye. Nem lett rátukmálva sem a gumi - Ő rendelte meg, a kereskedő meg leszállította.
A sogorom annyirol tudott,hogy kuldeni fogok neki 2par gumit es hogy fel kell szerelni. Ezen sokat megbeszelni nincs ok,miutan megerkezett.
A gumi szerviz nem tajekoztatott a kiszallitasrol egyaltalan. Azt allitottak hogy telefonon egyeztettek velem,holott a telefonszamomat nem is tudjak. Egyetlen egy ,meg fel nem dolgozott,jova nem hagyott rendeles ertesitot csatolt az email-hez amit a felszolitassal egyutt kuldott,abban is ez a szoveg allt: “A megrendelés kizárólag a gumiraktar.net ügyintézőjének visszajelzése után tekinthető visszaigazoltnak.
A weboldalon, levélben szereplő árak, képek és információk csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek konkrét ajánlattételnek!”
Nem volt semmilyen visszaigazolas,se megkereses. En ugy erzem,hogy jogosan gondoltam 1 het utan,hogy a rendeles nem lesz teljesitve. Igaz kozben kulon ertesites nelkul,es fisetseg nelkul kiszallitottak. De ht kerem... napi szinten kapunk gumit,auto alkatreszt,autot stb. Minden kis apro-csepro ugy miatt nem hivogatjuk egymast
"De ht kerem... napi szinten kapunk gumit,auto alkatreszt,autot stb. "
No, hát akkor megyek hozzátok, ha napi szinten kaptok autót - hátha én is kapok egyik nap egy autót :D .
Bocs, de ezt nem tudtam kihagyni... :-)
Amúgy 2 meglátásom van:
- először is, olvasd el az ÁSZF-et, abban világosan leírja, hogy a megrendelés folyamán ki kell tölteni egy űrlapot és megadni a pontos adatokat, addig nem enged tovább. Nagy valószínűséggel itt a sógorod adatait adtad meg vagy a te adataidat, de a sógorod címét.
- meg aztán van egy-két érdekes dolog az ÁSZF-ben, amit gondolom, számításon kívül hagytál:
"Amennyiben az Üzemeltető a visszaigazolást az 4.8. pontban meghatározott időn belül nem küldi el
a Felhasználónak, a Felhasználó szabadul ajánlati kötöttsége alól. A visszaigazolásnak a
Felhasználó ajánlati kötöttségén túli időpontban történő elküldése esetén, a Felhasználó kifejezett
tiltakozása hiányában a szerződés a Felhasználó által tett megrendelés esetén akkor is létrejön, ha a
visszaigazolásban meghatározott feltételek mellett az Üzemeltető
a megrendelést teljesíti, és azt a Felhasználó elfogadja. Ebben az esetben a szerződés a
megrendelésben és annak visszaigazolásában szereplő tartalommal, érvényesen és joghatályosan jön
létre a Felek között, valamint ahhoz ugyanolyan joghatások fűződnek, mint ha a szerződés a
visszaigazolásnak a Felhasználó ajánlati kötöttségének ideje alatt történő elküldésével és
Felhasználóhoz történő megérkezésével jött volna létre."
Végezetül Te MEGRENDELTÉL valamit, ők kiszállították, Te NEM FIZETTÉL - ergo jogtalanul használod a gumikat - semmi jogod nincs felháborodni. Jelen pillanatban a webáruház mondhatja azt, hogy megkárosítottad őket - nem pedig Te.
Elállási jogoddal már nem élhetsz, mert használtátok a terméket - így már nem lehet visszaküldeni.
Ha nem fizetsz, akár kibocsáthatnak egy fizetési meghagyást is - aztán vagy ellentmondasz, amit esetleg elveszítesz vagy nem.
Kaphatsz autot akar napi szinten :) csak ne felejtsd el a megfelelo osszeget a rendelkezesemre bocsatani :)) maskulomben nincs auto.
Atnezem az afsz-t
"csak ne felejtsd el a megfelelo osszeget a rendelkezesemre bocsatani :)) "
Ne mááár, Te is úgy kaptál autógumit, hogy nem fizettél érte, most sajnálsz tőlem egy autót??? :D
(amúgy örülök, hogy "vetted a lapot" és van humorérzéked)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!