Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Repülőmérnöki (hivatásos...

Repülőmérnöki (hivatásos pilóta) egyetemi szak elvégzése után a végzettek egyből munkába állhatnak, vagy ehhez a diploma megszerzése önmagában még nem elégséges?

Figyelt kérdés
Előre is kösz a válaszokat!

2021. ápr. 5. 22:26
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
27%
Ez egy hiányszakma, úgyhogy igen.
2021. ápr. 5. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
92%
most éppen nem annyira hiányszakma
2021. ápr. 5. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
62%

Most nem, de egyébként igen.


A szakács is alapból az, csak most nem, még pár hónapig.

2021. ápr. 5. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:
Köszi! Alapvetően azt tudom, hogy hiányszakma, még legalább egy évtizedig, ha nem tovább... Viszont azt nem tudom, hogy önmagában az egyetemi diploma az “felhatalmazza” e már az egykori hallgatót, hogy elhelyezkedhessen valódi repülőn... Vagy annak megszerzése ellenére még egyetemen kívül is kell tennie vizsgákat (sok sok pénzért)?
2021. ápr. 5. 23:16
 5/16 anonim ***** válasza:
100%
konkrétan melyik iskoláról kérdezel?
2021. ápr. 5. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
NYE
2021. ápr. 5. 23:54
 7/16 anonim ***** válasza:
89%

itt tedd fel a kérdésedet:

[link]

itt biztos kapsz rá konkrét választ

vagy olvass kicsit vissza a hozzászólásokban!

2021. ápr. 5. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
89%
ATPL jogosítással végzel, vagyis alkalmas leszel légitársaságok utas- és teherszállító gépeit vezetni. De ezekhez a gépekhez külön típusvizsga (type-rating) szükséges, minden típusra külön, amit az NYE nem ad meg, azt a légitársaságoknál csinálod meg ha felvesznek. Na meg persze kellenek a repült órák, 400 órával nem biztos hogy egyből felvesznek, lehet hogy kell még párszáz repült óra, az is nyilván saját zsebből.
2021. ápr. 6. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat!

Olyasmire voltam kiváncsi amit nyolcas írt, de a linkért is hálás vagyok, amit majd nézegetek...


Azt így már megtaláltam pl. hogy mondjuk egy A320 típus vizsgához a Wizznél 145 óra merev szárnyú repülőgéppel való repülési tapasztalat szükséges, mondjuk ez nagyon tág fogalom, kiváncsi vagyok hogy azon belül tényleg mindent elfogadnak e...

Illetve arról nem találtam sajnos infót, hogy ennek milyen a finanszírozási formája, pl. kell e érte fizetni. Ha igen, akkor mennyit... Vagy esetleg nem kell és majd a fizetésből vonják a későbbiekben (?), stb.

2021. ápr. 6. 00:36
 10/16 anonim ***** válasza:
92%

[link]


az óragyújtés általában saját zsebből megy.

Keresd meg szerintem ezt az embert:

https://www.youtube.com/user/GyuC/videos

oktató. biztos tud segíteni.

2021. ápr. 6. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!