Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Milyen munka az IT helpdesk?...

Milyen munka az IT helpdesk? (jó lennék oda?)

Figyelt kérdés

Középfokú angol nyelvvizsga, műszaki informatikus OKJ, FOSZK mérnökinformatikus, ezek vannak.

Hogy kell elképzelni a munkát? Ülök a gép előtt és felhívnak mindenféle problémával, vagy nem kell emberekkel beszélnem?

Fizetés mennyi kb?

Megéri pályakezdőként csinálni?

Otthonról is lehet dolgozni?

Stresszes?


Ha tudsz segíteni, köszönöm!



2021. okt. 26. 16:01
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Ügyfélszolgálat informatikai támogattassal
2021. okt. 26. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Ha van felső fokú mérnökinfód akkor inkáb keress egy l1-es network, szerver, alkalmazás üzemeltetői állást. Karrier szempontjából sokkal jobban jársz vele.
2021. okt. 26. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Sztem nem neked valo
2021. okt. 26. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
95%

Túlképzett vagy hozzá. Jellemzően akkor fizet jól, ha C1 szinten beszélsz egy ritkább európai nyelvet (magyaron kívül persze)


Amúgy a munka az, hogy telefonon vagy emailen jelzett hibákat kell távoli segítségnyújtással megoldani, vagy továbbítani a releváns csoportnak. Minimális info tudás kell hozzá, kb. munka 50%-a jelszó visszaállítás. Tud kicsit stresszes lenni, főleg, amíg kiismered, hogy melyik hőbörgést lehet ignorálni, és melyikre kell odafigyelni.

2021. okt. 26. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Én német/hollanddal csináltam ilyet, nem a munka a nehéz, hanem a szakszavakat kell hozzá jól tudni idegennyelven. És elég idegtépő, én pl. gyűlöltem mindig is telefonálni.
2021. okt. 26. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Stresszes: igen. Felhív a júzer és leüvölti a fejed, hogy oldd meg azonnal a problémáját, amit elmondani se képes

Otthonról: lehet

Pályakezdőként: attól függ, ld. lenn

Pénz: cégfüggő, de általában kevés, mert alja munkának tartják


Kinek érdemes: ha nyugis típus vagy, és jó a kommunikációs képességed, szót tudsz emberekkel érteni, és nem leszel depis attól, hogy mindenki rád önti a problémáját - viszont nem fontos, hogy szakmailag te legyél a legpengébb, neked nem megérteni kell a problémát, hanem megoldani ("lesz.rom miért állt le, indítsd újra és jó lesz")

Egy csomó ex helpdesk-es arccal találkozni kisebb (nem IT) cégek "IT főnöke"-ként, mert a helpdesk-eskes találkozik a cég összes IT problémájával, és ha van egy kis esze összerakni a puzzle-t, megérti egy ilyen cégnél miről szól az IT. Ha ezt még jól is el tudja magyarázni, és magát is jól el tudja adni a főnökség felé, elég hamar managger lesz belőle.

Nálunk (nagy IT cég) egész sok főnöknek meg részlegvezetőnek van helpdesk-es múltja, mert lehet, hogy szakmailag nincsenek annyira top-on mint az antiszoc csúcs geekek, de tudnak emberekkel bánni, képesek egy csapatot összerakni és "menedzselni" mert az emberek folyamatos nyavalygásából le tudják szűrni valójában mi a bajuk. Erre megtanít a helpdesk.

2021. okt. 26. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat! Ezek alapján tényleg nem nekem való
2021. okt. 27. 10:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!