Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mennyire stresszes egy szolgál...

Mennyire stresszes egy szolgáltatónál (Émász, Telekom, Vodafone, Digi) ügyintézőként dolgozni ?

Figyelt kérdés
2022. jan. 21. 09:17
1 2
 1/15 A kérdező kommentje:
Személyes ügyintézői munkakör érdekelne. Mennyire stresszes a munkakör, mennyi a heti munkaidő ?
2022. jan. 21. 09:18
 2/15 anonim ***** válasza:
92%
Eléggé. Telefonon is és személyesen is elég gyakori, hogy anyáznak az ügyfelek, rád akarják kenni, hogy nem működik a szolgáltatás, nem azt kapja amiért fizetett, stb. UPC telefonon voltam, nem én beszéltem, rendszergazda voltam, de hallottam pár érdekes beszélgetést. Egy ügyfél azért anyázott, mert a Szulejmán közben frissült a box szoftvere és újraindult :D
2022. jan. 21. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
100%
eléggé
2022. jan. 21. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
83%
Rengeteg hülyével kell foglalkozni.
2022. jan. 21. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
100%
azért a pénzért nem éri meg
2022. jan. 21. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
100%
Még a személyes ügyfélszolgálat hagyján...na de a telefonos panaszkezelés... az kemény drog. Ott el vagy mondva mindennek, fenyegetőznek, anyáznak, van hogy piti problémán húzzák fel magukat.. stb Barátnőm 1 hónapig bírta, mert nem bírta a napi 8 órás szitokhalmot amit napi szinten kapott.
2022. jan. 21. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:
Ha ennyire szar, alul fizetett ez a munka, akkor nem lenne személyes ügyfélszolgálata egyik szolgáltatónak se, mert senki se vállalná
2022. jan. 21. 10:54
 8/15 A kérdező kommentje:
Gyárban 3 műszakban ahol a sok tajparaszt a véred szívja, basztatnak egyhúzomban, csak a darabszámot hajtják bármi áron az jobb ?
2022. jan. 21. 10:57
 9/15 anonim ***** válasza:
100%
akkor próbáld ki és megtudod.
2022. jan. 21. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
56%
Telefonos panaszkezelés: ne csodálkozzunk azon, ha az ügyfél néha eleve ideges, mikor telefonál: nemegyszer jártam úgy, hogy 7-14 perc volt a várakozási idő, addig megy az ember pénze, ráadásul mindenféle automata menüpontok között kell lavírozni: a múltkor az egyik cégnél nem is volt olyan menüpont, hogy számlakezelés, reklamáció, stb. 3 különböző napon hívtam őket, egyenként 7 percig vártam és nem sikerült beszélnem velük. Persze, hogy felhúzza magát az ember, még ha alapban türelmes is...
2022. jan. 21. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!