Az Erste Bank hogy képzeli ezt?
Engem nem zavar kulonosebben, ha utalnek penzt ugyse erkezne meg hetfoig vagy keddig. A kartya pedig mukodik:
A fenti karbantartás ideje alatt az alábbi szolgáltatásaink lesznek elérhetők:
* Fizetés és vásárlás bankkártyával
* Készpénzfelvétel és egyenleglekérdezés ATM-en keresztül
Boltban működik a kártya.
Vársz pár órát és újra megy a netbank is.
Szerződési feltételeknek eleget tesz ez a karbantartás.
Amivel nem tudsz várni azt addig fizesd ki másikkal.
Az Erste banknál szinte minden hétvégén van karbantartás; rövidebb ideig, kb. ennyi ideig, vagy hosszabb ideig. Annyi, hogy nem minden szolgáltatásuk szokott kimaradni a teljes időtartamban. Lehet próbálkozni, és örülni, ha sikerül. Időzáras helyen ilyenkor eszembe sem jut fizetéssel próbálkozni.
Nem tudom létezik-e bank, amelyik minden netbankba regisztrált ügyfelének a tervezett karbantartásról SMS, vagy email értesítést küld.
Mióta a George van, ezt csinálják. Eleinte bosszantott, aztán azóta azt csinálom, hogy hét közepe táján megnyitom a honlapjukat, aztán a közölt karbantartási időt kikerülve tervezem meg a netbankos ügyeket.
Ez van. Vagy együtt élsz ezzel, vagy bankot váltasz. Számomra így is a legjobbak, ezért alkalmazkodom.
Én is utálom az appot.
Viszont én fizettem tegnap a karbantartás alatt kártyával, az appos jóváhagyás kimaradt, de létrejött a tranzakció.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!