Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egy irodai asszisztensnek mi...

Egy irodai asszisztensnek mi a dolga?

Figyelt kérdés
2010. szept. 28. 16:02
 1/4 anonim ***** válasza:
fénymásol, lefűz, rendszerez, Office-dokumentumokat szerkeszt
2010. szept. 28. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
kb 10-en csinálják 1 ember munkáját. Legalábbis nálunk:(
2010. szept. 28. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Mindent rendben tart, kapcsolatot tart az ügyfelekkel, intézi az iroda apró-cseprő ügyeit (beszerzések, takarítás..), rendszerezi a dokumentumokat, leszervezi a megbeszéléseket, meg minden rendezvényt, utánakeres a munkához szükséges információknak (mind szakmai, mind jogi területen), kapcsolatot tart az alvállalkozókkal, béreket oszt-szoroz, meg ami még a főnökének eszébe jut. Legalábbis nálunk így van.
2010. szept. 28. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Csak mert most találtam 2 állást.Az egyik irodista a másik irodista asszisztens.És ha az asszisztensnek eleve ennyi a dolga.akkor az irodista mit csinál???Köszike a válaszokat!!!
2010. szept. 29. 15:42

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!