Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Olasz pályás billencses...

Olasz pályás billencses sofőrök! Hogy néz ki egy átlagos hetetek?

Figyelt kérdés

Eddig ponyvás kamionnal dolgoztam, váltanék billencsre.

Látom, hogy a legtöbben olasz pályáznak. Mesélnétek a munkáról? Előnyök/hátrányok? Mit visztek kifelé/visszafelé mit hoztok (általában).

Mennyi km-t mentek/hó? Kényelmes munka? Sok a várakozási idő?


Röviden bármi :D


Köszönöm előre!



2023. ápr. 1. 19:24
 1/2 anonim ***** válasza:
24%
Ha normális munkára nem vagy alkalmas csak sofőrködni akkor oké de egyébként bármi más jobb ettől az alja munkától
2023. ápr. 1. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
71%

nem dolgozhattál sokat eddig a szakmában ha szerinted ilyen egyetemes minden :D Ahány féle cég, annyi féle munka jelleg, de még cégen belül is más-más... És ezek nem billencsesek, az igaz hogy billen a plató de ezek "gabonások", a billencsesek azok akik kavicsot meg sódert hordanak, az meg nem nagyon van nemzetköziben :D De amúgy a silós pótkocsi is billen de ez már szőrszál hasogatás...


Amúgy meg: én kifelé gabonát vittem, visszafelé gabonát hoztam. Néha visszafelé szóját Szlovénből, de ált gabona ki, gabona be, nekem elég gyanús ez az egész hogy csak megutaztatták az árut... Kényelmes abból a szempontból, hogy nincs ponyvázás, nincs rakodás, habár néha nagyritkán volt hogy csempét hoztunk visszafelé, és ahhoz szét kellett szedni azért a pótkocsit, és le kellett volna spaniferezni de nem volt ...


Másrészt qrva koszos meló, iszonyat por van a helyeken ahol rakodsz, van hogy csarnokban kell billenteni és száll minden irányba a por de nem tud hova elmenni mert zárt tér, a mi pótjaink oldalra billentettek ami azt jelentette hogy oldalasan kellett a rakásra lebillenteni és így bele kellett menni a rakásba egy kicsit, szóval csomószor elakadtunk (a tapasztaltabbak gondolom annyira nem), másik fajta lerakás az volt hogy "garatba" (mint egy lefolyó) kellett bebillenteni, de fele olyan hosszú volt mint a pótkocsi, szóval nem lehetett egybe lebillenteni, volt 3 rekesze a pótnak, elején közepén hátulján, kettőt kinyitottál, kicsit megbillentetted, mert ha teljesen akkor elránthatja az árut a kamiont mert az egyiknél nem tud kifolyni, ha a kettő már nem folyt kifelé akkor előre mentél (vagy hátra tolattál) és kinyitottad a harmadikat, vagyis ki kellett szállnod és belemenni a porfelhőbe, aztán bezártad a harmadikat és tovább billentetted a platót, és így játszogattál ... ha meg olyan hosszú volt a garat mint a pót akkor csak kinyitottad mind3at és beleborítottad simán.


Rakodásnál meg állandóan egymásra mutogattunk, hogy kinek a hibája lesz ha túlsúly lesz, mert nem mindenhol volt mérleg, vagy kitudja jól működött-e.


Szerintem oltári szopás egy meló, de biztos van aki szereti. Általában a kollégák olyan waberers alatti színvonalon voltak, én csak azért voltam ott pár hónapig mert kitiltottak 3 hónapra németországból ami mindennek a közepe tranzit szempontból, és addig is kellett valamit csinálni.

2023. ápr. 3. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!